אחסון ציוד משרדי
מחפשים איפה לאחסן את ציוד המשרד שלכם?
אחסון ציוד משרדי הוא שירות הניתן לבעלי משרדים, המתכננים מעבר למשרד חדש, או צמצום של הציוד הקיים במשרד הנוכחי. השירות מוצע במטרה לאפשר לאותם בעלי משרדים לשמור על הפריטים, הריהוט והציוד המשרדי שלהם במקום נוח ובטוח מבלי החשש שיגרם להם נזק או שיסתכנו בגניבה.
דף הבית » שירותי אחסון » אחסון ציוד משרדי
כידוע ציוד משרדי לרוב כולל בתוכו ציוד אלקטרוני כגון טלפונים, מחשבים, מסכים ועוד. אלה הם חפצים יקרים במיוחד שיכולים להגיע לשיווי של אלפי שקלים. לכן מעבר לעובדה שיש לשים לב שהחפצים מאובטחים בצורה נכונה בעת המעבר. חשוב לוודא שהם נמצאים במקום בטוח ויבש עד שיהיה ניתן להעביר אותם למשרד החדש.
בנוסף, אחסון הציוד והריהוט המשרדי הוא היבט מכריע בניהול משרד וניצול שטח. לעיתים משרדים מחליטים להתחדש בציוד או ריהוט חדש, אך אינם מעוניינים לזרוק את הציוד הישן. בצורה הזאת הם יוכלו להשתמש בו בעתיד אם יחליטו להגדיל את המשרד או שיצטרכו מחשב או שולחן חלופי. בדיוק בגלל זה חשוב בעבורם למצוא פתרונות אחסון איכותיים. אחסון נכון לא רק מבטיח את אורך החיים של הציוד אלא גם מסייע ביצירת סביבת עבודה נקייה ומאורגנת.
השימוש בשירות אחסון חפצים לרוב נובע בעקבות הצורך לאחסן חפצים יקרי ערך שאינם בשימוש יומיומי. זה נובע מתוך הצורך לשמור אותם במקום מאובטח שיפנה מקום לדברים אחרים בחלל הבית או הדירה. בנוסף לעיתים יש צורך באחסון של כמה חפצים כדי לפנות מקום בבית, אלה יכולים להיות חפצים ישנים, חפצים שעברו אליכם בירושה, כלי רכב ושייט, חפצי יוקרה ואומנות ועוד.
שימו לב שכל סוג של חפצים דורש יחידת אחסון עם אופי אחר. כך למשל חפצי אלקטרוניקה ואומנות ידרשו יחידות אחסון עם בקרת אקלים כדי למנוע הרס של החפצים. בנוסף אם אתם מאחסנים מוצרי מזון כמו אוסף יינות למשל, תהיו צריכים לוודא שישנה בקרת אקלים בתוך יחידת האחסון.
שאר סוג החפצים יוכלו להיות מאוחסנים ביחידות אחסון רגילות בבטחה אלה מבטיחות חלל יבש ואטום כדי למנוע ממכרסמים, או מי גשם לחדור למקום ולהרוס את החפצים שלכם.
טיפים לאחסון ציוד משרדי
להלן מספר שיקולים ושיטות עבודה מומלצות לאחסון ציוד וריהוט משרדי:
- מלאי וסיווג: אם אתם מאחסנים את הציוד המשרדי שלכם לשימוש בעתיד הרחוק, מאוד כדאי שתנהלו רשימה מסודרת של מה בדיוק יש לכם שם. התחילו בביצוע מלאי יסודי של כל הציוד והריהוט המשרדי. סיווג פריטים על סמך סוגם ושימושם, כגון מחשבים, מדפסות, שולחנות כתיבה, כסאות, ארונות תיוק וכדומה.
- סינון ומיון: לפני האחסון, שקלו לעשות סינון ולהיפטר מכל פריט מיושן או לא פונקציונלי. זה עוזר לפנות מקום ומונע אחסון של פריטים מיותרים. בצורה הזאת תהיו בטוחים שיחידת האחסון מכילה רק פריטים בעלי ערך שיתכן ותשתמשו בהם בעתיד.
- אחסון מאובטח: יחידות האחסון לציוד המשרדי כוללות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, עם מצלמות מעקב במעגל סגור, גישה מורשית רק למי שקיבל אישור ועוד אלמנטים שנוכל להחליט עליהם ביחד בהתאם לצרכים שלכם.
- בקרת אקלים: במידת האפשר, ניתן לבחור באחסון מבוקר אקלים, במיוחד עבור ציוד ורהיטים שעלולים להיות רגישים לנזקים הקשורים לטמפרטורה או לחות. אם אתם מאחסנים ציוד אלקטרוני כמו מחשבים, חשוב לוודא שיחידת האחסון אכן יבשה ולא עם לחות גבוהה או עובש שיכולים לפגוע בציוד שלכם.
- פירוק ותיוג: כדאי לפרק רהיטים במידת האפשר כדי לחסוך במקום במהלך האחסון. זה יבטיח שיחידת האחסון שלכם תהיה מנוצלת היטב ותוכלו לאחסן בה יותר חפצים וציוד. סמנו את כל החלקים והשתמשו בשיטות אריזה או תיוג כדי להקל על ההרכבה מחדש במועד מאוחר יותר.
- אריזה איכותית: השתמשו בחומרי אריזה מתאימים כגון אריזת בועות, שמיכות רהיטים או קופסאות קרטון כדי להגן על פריטים מפני שריטות, אבק ונזקים אפשריים. לנוחיותכם אנחנו מציעים גם שירותי אריזה למשרדים בהם אנחנו משתמשים בחומרי האריזה האיכותיים ביותר, כדי להבטיח שמירה על הרהיטים והציוד שלכם.
- מיקום נכון: אחסנו פריטים כבדים יותר בתחתית ופריטים קלים יותר למעלה כדי למנוע ריסוק ולהבטיח יציבות. הימנע מערימת פריטים גבוהה מדי כדי להפחית את הסיכון לתאונות.
- שקלו שטח אנכי: נצלו שטח אנכי ביעילות על ידי שימוש במדפים או מתלים לאחסון פריטים קטנים יותר או קופסאות. בצורה הזאת תוכלו להפוך את שטח האחסון שלכם למאורגן ונגיש יותר וגם לנצל את כולו בצורה הטובה ביותר.
- נגישות: ארגנו את אזור האחסון באופן המאפשר גישה נוחה לפריטים בשימוש תכוף תוך שמירה על מקום מסודר ומאורגן. אם אתם מתקשים במציאת הדברים גם לאחר הארגון, נסו ליצור מפת אחסון כדי לנווט בצורה נוחה יותר.
על ידי ביצוע שלבים אלה, אתם יכולים להבטיח שהציוד והריהוט המשרדי שלכם יישארו שמורים היטב, נגישים ומוכנים לשימוש בעת הצורך, ובסופו של דבר יתרמו לסביבת עבודה מאורגנת ויעילה יותר.
התכולה שלך בידיים הכי טובות
אחסון דירות – מעבר דירה? הדירה החדשה טרם מוכנה? שיפוץ בבית? ליוצאים לתקופה לחו"ל? תהיו בטוחים שהציוד שלכם יישמר היטב ללא פגעי מזג אויר או מזיקים ותיהנו מגישה זמינה בכל רגע.
אחסון ציוד – צברתם ציוד או ריהוט שלא נמצא בשימוש? ירשתם נכס? בואו לאחסן את הציוד היקר שלכם למשך כל זמן שתצטרכו ותהנו מסדר חדש ורענן בבית.
אחסון עסקים ומשרדים – משפצים את העסק? עוברים משרד? צריך לאחסן ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה? הציוד היקר שלכם ראוי לאחסון מקצועי ובטוח. הבטיחו לעצמכם ראש שקט לאורך כל זמן שתצטרכו עם מגוון פתרונות האחסון שלנו.
ייחודי! א.א מובילים ובר שירותי אחסון בע"מ מפעילים יחידות אחסון מפעלים ומשטחים – קצרים במקום? משפצים? עוברים לוקיישן? אנו נאחסן עבורכם את הציוד, הסחורות או המלאים והכל בתנאים ובסטנדרטיים המחמירים ביותר ועם נגישות קלה ונוחה לציוד שלכם 24/7.
למה אנחנו?
למעלה מ-30 שנות ניסיון בפתרונות אחסון לפרטיים, חברות ומוסדות. אלפי לקוחות מרוצים לא הולכים ברגל
הגנה מקסימאלית באמצעות מערכת מיגון אש משוכללת, מצלמות אבטחה, שערי כניסה חשמליים, מערכת אזעקה, מוקד בטחון ושמירה 24/7
אנו מעניקים לכל לקוחותינו שירות אישי ומקצועי כולל ייעוץ וסיוע לאריזה נכונה וחסכונית כדי שלא תשלמו על חלל עודף
מערכת בקרת אקלים לצד ניקיון, תחזוקה ותנאי תברואה ברמה הגבוהה ביותר, כולל הדברה יזומה נגד מזיקים ומכרסמים
אנו מציעים ביטוח תכולה מקיף כולל נזקי אש ורעידות אדמה ובמחירים נוחים
צריך אחסון לתקופה קצרה בלבד? אין בעיה. איתנו אין שום צורך בהתחייבות מראש לתקופה