אריזת משרדים

קצרים בזמן ואתם צריכים עזרה עם אריזת המשרד?

אריזת משרדים היא פתרון מקצועי הניתן על מנת לסייע לעסקים ביעילות ובבטחה להעביר את שטחי המשרד שלהם. כאשר חברה מחליטה לעבור למקום חדש או להרחיב את פעילותה, זה יכול להיות תהליך מורכב וגוזל זמן. שירותי אריזה משרדים מטרתם להקל על הלחץ והעומס של אריזה והובלה של חפצי משרד, ולהבטיח מעבר חלק אל חלל העבודה החדש.

תוכן עניינים

אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בשירותי אריזה משרדית הוא המומחיות והניסיון שהם מביאים לשולחן. אורזים מקצועיים מיומנים בטיפול בפריטים משרדיים שונים, לרבות רהיטים, אלקטרוניקה, מסמכים וציוד רגיש. הם משתמשים בחומרי אריזה מיוחדים ובטכניקות כדי להגן על פריטים אלה במהלך ההובלה, תוך מזעור הסיכון לנזק.

יעילות היא היבט מכריע נוסף של שירותים אלה. אורזים מנוסים יכולים לייעל את תהליך האריזה, ולהבטיח שכל הפריטים מסומנים, מאורגנים ומוכנים לפריקה מהירה במיקום החדש. יעילות זו יכולה לחסוך זמן יקר לעסקים, ולאפשר להם לחדש את הפעילות בהקדם האפשרי.

יתר על כן, שירותי אריזה משרדיים מציעים לרוב כיסוי ביטוחי עבור הפריטים המועברים. הדבר מספק לעסקים שקט נפשי, בידיעה שהם מוגנים בכל מקרה של תאונות בלתי צפויות או תקלות במהלך תהליך המעבר.

על ידי מיקור חוץ של תהליך האריזה לאנשי מקצוע, עסקים יכולים להתמקד בפעילויות הליבה ובעבודה שלהם ללא הסחות דעת. זה יכול להוביל לפרודוקטיביות מוגברת ולמזעור זמן השבתה במהלך המעבר.

בנוסף, ניתן להתאים שירותי אריזה למשרדים כך שיתאימו לצרכים ולדרישות הספציפיות של כל עסק. באופן כללי, ישנם עוד לא מעט שירותים שניתן לקבל מחברת ההובלות. בין אם מדובר בשירותי אריזה או לחילופין הובלה ואחסון  תכולת דירה או משרד. 

היתרונות בשירותי אריזת משרדים

להלן כמה מהיתרונות המרכזיים של שימוש בשירותי אריזת משרדים:

  1. מומחיות וניסיון: שירותי אריזה למשרדים מעסיקים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המיומנים בטיפול בפריטים משרדיים מסוגים שונים, החל מריהוט ואלקטרוניקה ועד לציוד ומסמכים רגישים. המומחיות שלהם מבטיחה שכל הפריטים נארזים בצורה מאובטחת ויעילה, תוך מזעור הסיכון לנזק במהלך ההובלה.

  2. חיסכון בזמן: אריזת משרד שלם יכולה להיות משימה שלוקחת זמן, במיוחד עבור עובדים שאינם מנוסים באריזה ולוגיסטיקה. שירותי אריזה משרדית יכולים להשלים את תהליך האריזה הרבה יותר מהר, ולאפשר לעסק להתמקד במשימות חיוניות ולחדש את הפעילות במקום החדש באופן מידי.

  3. חומרי אריזה מיוחדים: אורזים מקצועיים משתמשים בחומרי אריזה איכותיים המיועדים להגן על פריטים עדינים ויקרים במהלך ההובלה. חומרים אלה עשויים לכלול ארגזים מותאמים אישית, ניילון בועות, וקופסאות מיוחדות, המבטיחות הובלה בטוחה של חפצי משרד.

  4. סיכון מופחת לנזק: שירותי אריזה למשרד נוקטים באמצעי זהירות נוספים כדי לאבטח את הפריטים בצורה נכונה, ומפחיתים משמעותית את הסיכויים לנזק במהלך תהליך ההובלה. זה ממזער הפסדים פוטנציאליים ועלויות החלפה עבור העסק.

  5. כיסוי ביטוחי: ספקי שירותי אריזה משרדיים בעלי מוניטין מציעים לרוב כיסוי ביטוחי עבור הפריטים המועברים. זה נותן לעסקים הגנה נוספת ושקט נפשי, בידיעה שהם מוגנים כלכלית בכל מקרה של תאונות או תקריות בלתי צפויות במהלך ההעברה.

  6. ארגון יעיל: לאריזות מקצועיות יש גישה שיטתית לאריזה וסימון פריטים, מה שמקל על זיהוי ופירוק החפצים במשרד החדש. ארגון יעיל חוסך זמן ועוזר להבטיח ששום דבר לא ילך לאיבוד במהלך המעבר.

  7. פתרונות מותאמים אישית: ניתן להתאים שירותי אריזה למשרד כך שיתאימו לצרכים הספציפיים של כל עסק. בין אם מדובר בהעברת משרדים קטנים ובין אם מדובר במעבר ארגוני גדול, אורזים מקצועיים יכולים להתאים את השירותים שלהם כדי להתאים לדרישות החברה.
אריזת משרדים

איך מתבצעת אריזת משרד?

שירותי אריזת משרדים מציעים יתרונות רבים לעסקים העוברים משרד או מרחיבים את הפעילות העסקית שלהם. שירותים אלו יכולים לפשט מאוד את כל תהליך ההובלה.

בין אם מדובר בהעברת משרדים קטנים ובין אם מדובר במעבר ארגוני גדול, ניתן להתאים את השירותים בהתאם, על מנת שהמעבר יעבור בצורה החלקה ביותר.

שירותי אריזה משרדית נותנים מענה רב ערך לעסקים המעוניינים לעבור מיקום או להרחיב את פעילותם. מהבטחת טיפול בטוח בפריטים משרדיים ועד למתן פתרונות אריזה יעילים ומותאמים, לשירותים אלו יש תפקיד מכריע בהפיכת תהליך העברת המשרד לחלק וללא טרחה. על ידי הפקדת צורכי האריזה שלהם בידי אנשי מקצוע, עסקים יכולים להתמקד ביעדי הליבה שלהם ולעבור בצורה חלקה אל סביבת העבודה החדשה שלהם.

אריזת משרד מתבצעת בתהליך. דבר ראשון יש לרשום את כל החפצים שיועברו, דבר שני יש להתאים כל חפץ לאופן האריזה שלו ולוודא שמשתמשים באריזות תקינות, כולל ניירות, קלסרים, מכשירי חשמל שונים וריהוט משרדי.

טיפים לאריזת המשרד

שירותי אריזה משרדיים מציעים מגוון יתרונות, לרבות מומחיות, חיסכון בזמן, חומרי אריזה מיוחדים, סיכון מופחת לנזק, כיסוי ביטוחי, ארגון יעיל, התאמה אישית, שיבושים מינימליים והפחתת מתח. על ידי בחירה בשירותי אריזה מקצועיים, עסקים יכולים להבטיח העברת משרד חלקה ומוצלחת עם מינימום טרחה וזמני השבתה.

יש מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בהעברה מוצלחת של המשרד :

  1. קודם כל מיון – הטיפ הזה תקף לכל מעבר. לפני שאורזים – ממיינים את כל התכולה. פעמים רבות, לפני מעבר, אנחנו מגלים שיש לנו המון חפצים שכבר איננו זקוקים להם וסתם יתפסו מקום במעבר. אז אל תשכחו למיין.
  2. קטלוג – קטלגו את כל החפצים המשרדיים שאתם הולכים להעביר, ככה תוכלו להיות בטוחים שלא נשכח כלום במהלך המעבר.
  3. הגנה על המידע – הקפידו לבדוק את הסיסמאות שלכם ולכבות את כל המחשבים ושאר ציוד האלקטרוני הרגיש, שלא יקרה מצב שמישהו יוכל לראות מידע שלא נועד לעיניו במהלך המעבר.
שירותי אריזת משרד

איזה ציוד ניתן לארוז על ידי הצוות?

צוות מקצועי של מובילי משרדים יוכלו לארוז בשבילכם ממש כל דבר. ראשית כל, חשוב לבדוק שהחברה בה אתם מעוניינים אכן מתמחה בהעברת משרדים. יש הבדל בין העברת משרדים מקצועית לבין העברה של דירה. העברת משרדים צריכה להיעשות במשנה זהירות בגלל ריבוי המכשירים הרגישים כמו: מחשבים, מדפסות, מכונות צילום ועוד. יש גם חשיבות גדולה לשמירה על הסדר הנכון משום שניירת זה חלק גדול מציוד משרדי ולא תרצו שזה יתבלגן. 

דבר חשוב נוסף הוא הטיפול בריהוט המשרדי, לרוב מדובר בציוד כבד וגדול מאשר בדירת מגורים, וכולל: שולחנות עבודה, פינות עבודה, כסאות מנהלים, ציוד מטבח, ארונות מדפים ועוד. ייתכן שיהיה צורך שצוות המובילים יפרק חלק מן הציוד או רובו כדי לארוז במשאית ההובלות ולהרכיב מחדש במשרדים החדשים, זהו דבר שדורש מיומנות – גם כדי לפרק את הכול וגם כדי להרכיב במסגרת הזמן הדרוש. ולכן, הצוות מוכרח להיות מיומן, מקצועי ובעל ניסיון בהעברה של משרדים.

מה לגבי ציוד ומידע רגיש?

אם אתם מתכננים העברה של משרד, אתם בוודאי שואלים את עצמכם, איך אשמור על המידע הרגיש שלי? כל מקום עסק מעוניין לשמור על הסודות המקצועיים שלו ובעיקר אם אלו עניינים מסווגים או פטנטים שאסור שידלפו, כמו בחברות הייטק וכדומה. 

כאשר עוברים משרד יש המון ציוד משרדי רגיש שיש להיזהר עמו מאוד, כמו מחשבים המכילים מידע חשוב שאסור שיגיע לידיים הלא נכונות, ועל כן אתם חייבים לסמוך על חברת ההובלות ועובדיה ששכרתם. לפעמים, אם יש בכך צורך, ניתן לחתום על הסכם סודיות שיחייב את עובדי החברה לשים לב לכל סוג של מידע רגיש, שגם אם הם רואים במקרה – אין בשום אופן לתעד או להפיץ.

בנוסף, חשוב מאוד לעדכן את עובדי החברה אם יש מידע רגיש והיכן הוא נמצא – אם זה בניירת או קלסרים או במחשבים עצמם. זה יעזור לעובדים להבין איזה ציוד בחשיבות גבוהה יותר ולמה יש צורך לשים יותר לב. יש לא מעט משרדים אשר בוחרים גם בשירותי אחסנה של אותו מידע רגיש הן במהלך ההובלה והן כדי לפנות מקום במשרד.

שירותי אריזה למשרד

שירותי אריזה למשרד

שירותי אריזה למשרד הם שירותים חיוניים ובלתי נפרדים מיום המעבר. אריזת תכולת הדירה מתבצעת בקפידה, תוך שמירה על חפצים יקרי ערך שיוצאים להובלה. שירותי אריזה מקצועיים מבטיחים לכם שכל תכולת הבית תגיע בשלמותה לדירה החדשה, ללא כל פגע.

בזמן שחברות הובלות רבות מציעות שירותים איכותיים לאריזת התכולה, ישנם המעדיפים לא לרכוש שירותים אלו, ולארוז את התכולה באופן עצמאי. רבים מאיתנו מחזיקים בגישה מוטעית כי שירותי אריזה הם עוד דרך של חברת ההובלות לגבות עוד כסף מהלקוח. לכן חלקנו מנסים לארוז באמצעות ארגזים הנמצאים בביתם, או ארזים שנקנו במיוחד עבור יום המעבר. במקרה הטוב, הארגזים שנקנו לא מספיקים לכל התכולה, ובמקרה הגרוע – הארגזים נקרעים או מתבלים ביום המעבר. מלבד תקלות שעלולות להתרחש ביום המעבר, אריזת התכולה גוזלת מכם זמן רב ויקר בו תוכלו לבצע סידורים אחרונים לפני המעבר. אל תבזבזו זמן וכסף יקר – תנו למקצוענים של א א מובילים לארוז את תכולת הבית ולחסוך מכם את כאב הראש!

הצוות של א.א מובילים מבצע שירותי אריזה באמצעות חומרי אריזה איכותיים ועמידים:

  •  אריזה ייחודית עבור חפצים שבירים
    • אריזת חפצים יקרי ערך והובלתם בבטחה עד לדירה החדשה
    • מתן פתרונות אריזה לכל סוגי התכולה
    • צוות אורזים מקצועי ומהיר
    • מחירים אטרקטיביים

בזכות שירותי אריזה והובלה של א.א מובילים – יום המעבר הוא יום שקט ובטוח, תנו לנו לארוז ולהעביר את תכולת הבית במקצועיות ובבטחה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

היתרון בחברת הובלה עם שירות אריזה למשרד

הובלת משרדים הינה התמחות בפני עצמה, יש חברות הובלה שעוסקות בהעברת משרדים בלבד, אך חברתנו מתעסקת גם בתהליכי הובלות דירה. גם אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות, מוטב לא לשכור שירותי הובלה של חברה שמובילה, בדרך כלל, דירות. ייתכן שלעובדי חברה כזו לא יהיו הכישורים המתאימים להעברת המשרד שלכם במקצועיות ובבטחה. 

כאשר מתכננים העברת משרד, יש לשים לב מאוד לאופן אריזת הציוד. במשרדים רבים יש ציוד רגיש ועדין כמו: ארונות עם מדפים רבים, פינות עבודה, שולחנות, כסאות אורתופדיים ועוד. ציוד זה יש לארוז בעדינות יתרה ובצורה מקצועית ולכן עליכם להיות בטוחים שהצוות האורז את תכולת המשרד שלכם יודע בדיוק מה הוא עושה. ובגלל זה יש חשיבות רבה להזמנת חברת הובלה שמתמחה באריזת והובלת משרדים. 

אפשר בהחלט לבקש המלצות ולחפש חוות דעת ממשרדים אחרים שהשתמשו בשירותי החברה שאותה אתם מעוניינים לשכור. בקשו גם שיציגו לכם תעודות ואישורים על כך שהחברה מתמחה בהעברת משרדים ושיש לה ניסיון ידוע ומוכח בכך.

טיפים לאריזת משרד

כמה זמן לוקח לארוז משרד?

אם אתם זקוקים כבר עכשיו לשירותי אריזת משרדים, אתם בוודאי רוצים לדעת כמה זמן זה לוקח. אין ספק שתרצו שהעבודה תיעשה מהר ככל האפשר, אבל יש לזכור שהעברת משרדים זה תהליך שיש לעשותו בדרך הנכונה, בעיקר אם מדובר באריזה של ניירת משרדית שחייבת להישאר מסודרת, ריהוט משרדי שיש לפרק בזהירות או ציוד אלקטרוני רגיש.

כמובן שהכול תלוי בכמות התכולה שיש להעביר, משרדים קטנים, מן הסתם, ניתן יהיה להעביר מהר יותר מאשר משרדים גדולים. חברת ההובלה והאריזה שמספקת לכם שירות תוכל להשלים אריזת משרד קטן ביום אחד או יומיים, אך כשמדובר במשרדים גדולים, זה יכול לקחת כמה ימים ואפילו שבוע. חשוב מאוד שסדר העבודה יתבצע כמו שצריך ולפי שלבים הגיוניים, ייתכן שכמה מן השלבים ייקחו יותר זמן מאשר אחרים, אבל הסבלנות כאן בהחלט משתלמת. הרי לא תרצו שייגרם נזק לאף רכוש או שייפגע ציוד רגיש. עדיף שזה ייקח קצת יותר זמן וייעשה כמו שצריך.

איך ניתן לייעל את תהליך האריזה?

אם קבעתם כבר עם חברת ההובלות, עכשיו יש כמה פעולות שיכולות לעזור לתהליך האריזה וההובלה.

חלוקה לנושאים – אם במשרד שלכם יש כמה מחלקות – מומלץ למיין את החפצים לפי מחלקה ולדאוג שלא יהיה ערבוב בין החפצים. ככה שכשתגיעו למשרדים החדשים, פועלי החברה יידעו לפרק את הכול ולסדר לפי הסדר הנכון.

סימון – מומלץ לסמן את המחשבים של כל אחד מן העובדים כדי לדעת איך לשייך אותם לבעליהם בלי בעיות כשתגיעו למקום החדש. חברת האריזה לא תדע להבחין בין המחשבים ולכן כדאי שתעשו זאת מבעוד מועד כדי למנוע בלבול.

תיאום ההובלה – כדאי לתאם את האריזה מבעוד מועד, לפחות כמה שבועות עד חודש לפני ולקבוע זמן שיתאים גם לכם, כדי שאם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו לנכוח במקום בזמן ההעברה.

שתפו את העובדים שלכם – חשוב מאוד ליידע את כל העובדים שלכם על המעבר ומתי הוא קורה, ייתכן שהעובדים ירצו לקחת עמם כמה חפצים או לארוז אותם בעצמם, שלא לדבר על כך שלא ניתן לעבוד בזמן המעבר.

מומחיות

בהובלה אחסון ואריזה

ניסיון בתחום

16 שנים של ניסיון!

ביטוח מלא

על הציוד והתכולה

מקצועיות

בפירוק והרכבה

ראש שקט

בעלי מקצוע מיומנים

אמינות

לאורך כל הדרך