הובלות משרדים

מחפשים הובלות משרדים?

הובלות משרדים הם שירות מקצועי אשר מספק לחברה מסוימת את היכולת לעבור ממקום למקום בקלות ומבלי להתאמץ. מהלך העבודה יכול לעכב את העבודה והשגרה במשרד ולכן לקיחת שירותי הובלות משרדים מקצועיים יכולים לפתור מגוון בעיות שעלולות לצוץ במהלך העבודה ולהקל על כל עובדי המשרד. בצורה הזאת תוכלו לחזור לשגרת העבודה במשרד החדש בקלות ובמהירות.

תוכן עניינים

מה הכי חשוב לבצע לפני הובלות משרדים:

  1. תכנון לפני המעבר: חשוב להציג למובילים את המקום כדי להבין את היקף המעבר. המובילים יבצעו ביקורים באתר וישתפו פעולה עם העסק כדי לפתוח תכנית הובלות מפורטת המותאמת לצרכיו הספציפיים.
     
  2. אריזה ותיוג: הצוות המיומן שלנו אורז במקצועיות את החפצים המשרדיים, על מנת להבטיח את בטיחותם במהלך המעבר. תיוג נכון נעשה כדי להקל על פירוק מאורגן במקום החדש., אלה יהפכו את ההסתגלות למקום החדש למאורגנת וקצרה יותר.
  3. פירוק והרכבת רהיטים: לעיתים יש צורך לפרק את הרהיטים המשרדיים ולהרכיב אותם מחדש במשרד החדש. הצוות שלנו מיומן לכך ויעשה זאת בצורה מקצועית. אם ישנם רהיטים שעדיף להעביר בשלמותם, גם הנושא הזה יילקח בחשבון.
  4. טיפול בציוד מחשבים: כל ציוד המחשבים והאלקטרוניקה נארז בצורה קפדנית ושמורה על מנת להימנע מפגיעות וחבלות במהלך המעבר. לאחר ההגעה למשרד ניתן לקרוא לצוות IT שיתקינו את המחשבים והציוד האלקטרוני במקום החדש המתאים להם.
  5. אפשרויות אחסון: במידת הצורך, אנחנו מציעים פתרונות אחסון לטווח קצר או ארוך לחפצים שלא ניתן להעביר מיד למשרד החדש. בצורה הזאת תוכלו להיות בטוחים שהציוד המשרדי שלכם נשמר בבטחה עד שתוכלו להעביר אותו למקום החדש.
  6. פריקה והתקנה: אנחנו מציעים שירותי התקנה ופריקה של הארגזים והציוד. בצורה הזאת נוכל לעזור לכם להתמקם במשרד החדש ואתם תוכלו להתרכז בלחזור לשגרה ולעבודה מידית מבלי עיכובים מיותרים.
א.א מובילים בע״מ
4.9
מבוסס על 133 ביקורות
powered by Google
Adi AdarAdi Adar
16:23 31 Jul 23
ליוו אותנו במעבר חברה מורכב משלב האריזה ועד הנחיתה הרכה במשרדים החדשים. כולל פינוי המשרדים הישנים.הצוות של אבי היה שירותי ומקצועי מאוד.ממליצים בחום!
Karin PartushKarin Partush
15:33 31 Jul 23
צוות מקסים שעשה הובלת משרד של 700 מ"ר.היו אדיבים ותקתקו את העבודה.
Yaakov FriedmanYaakov Friedman
13:30 31 Jul 23
הצוות של דני הגיעו בזמן, טיקטקו את העבודה בצורה מעוד מקצועי!
ציפי פרליןציפי פרלין
09:35 31 Jul 23
הובלה מהירה ומקצועית מאוד! הכל מורכב ונשמר בהעברה בלי נזקים. ממליצה בחום
צוות של דני, מספר 1, תותחים, הגיעו בזמן, מומלץ מאוד!!!❤️
Liat EyanLiat Eyan
13:20 25 Jul 23
העברתי דירה גדולה בעזרתם, ואני חייבת לציין שהחוויה היתה מופלאה. הגיע צוות גדול, מקצועי ואדיב להפליא. הם ארזו, פירקו ארונות, והעמיסו. כולם ללא יוצא מהכלל, היו מאוד אכפתיים לשמור על הציוד, לעטוף את הכל שלא ייפגע. הם עבדו בזריזות מעוררת תדהמה. בזכותם כל היום עבר בצורה הרבה יותר רגועה ממה שיכולתי לקוות. כל הכבוד ואני ממליצה בחום
אבי מא.א הובלות , בחור מאוד מקצועי אמין וישר , בחור ממש לארג' שנותן הרבה מעבר .הביאו איתם את כל הציוד הדרוש , עטפו כל מוצר היטב , ביצעו את הכל באופן יעיל ואפילו אספו אחריהם את כל הקרטונים.הצוות שלו היו מאוד מנומסים ואדיבים .ממליץ עליהם, אחלה של אנשים !
David ZDavid Z
06:32 16 Jun 23
עברנו עם א. א מובילים שבוע שעברמהשיחה הראשונה עם אבי (הבעלים)הרגשתי שזה מישהו מיקצועיהוא ירד איתי לפרטים הכי קטניםנתן לי טיפים איך ומתי כדי לי לעבורביום ההובלה הגיעה צוות בראשות חסןעטף את כל הריהוט וכל הבית עבר תוך 5 שעות כולל 3 ארונות שהם פירקו והרכיבו לי חזרה!!!!ממש פחדנו לפני ההובלה היום אנחנו מודים שבחרנו בכםתודה על הכל ותודה שהפכתם יום שאמור להיות סיוט לחוויה ממש ממש טובהאמליץ עליכם בחום❤️
May SabahMay Sabah
13:17 15 Jun 23
במילה אחת - ואווווו!!!!ובהרחבה:בדרך כלל ביום של הובלה הכל מתעכב, יש בלגן ובכללי יש לחץ… והפעם זכיתי לחוויה אחרת לגמרי.הזמנתי שירות הובלה + אריזה של תכולת הדירה.המובילים הקדימו ברבע שעה, ארזו את כל הבית והעמיסו למשאית בשלוש וחצי שעות(!). הכל ארוז יפה ככה שאפשר להוציא ולהניח בארון.עבדו עם חיוך ובכיף וגרמו למעבר להרגיש כאילו בכלל לא עברתי דירה.תודה רבה לצוות של ג׳וני השארתם אותי בלי מילים🙃אין ספק שנשתמע במעבר הבא.מומלץ בחום❤️
רונית ביטוןרונית ביטון
11:50 04 Mar 23
חברת פרי ירוחם ,ביצענו הובלת משרד דרכם ובחרנו נכון. צוות מקצועי שביצע את העבודה הגדולה הזאת בצורה טובה מאוד.עמידה בזמנים , אריזת כל ציוד המחשוב שלנו , פירוק ארונות , הובלת כמות ענקית של ציוד אישי וקרטונים , פירוק והרכבת מדפים . הכל הגיע שלם וללא שברים או אבידות, ולבסוף פיזור הציוד בעמדות במשרדים החדשים עפ'י הנחיות שמסרנו. צוות שהיה נעים לעבוד מולו אשר נשמע להוראות שלנו ובכך הצלחנו לבצע מעבר בצורה חלקה וטובה.ראויים לשבח ובהחלט נבצע דרכם הובלות בהמשך.
js_loader

היתרונות בהובלות משרדים

הובלת משרדים מקצועית מציעה מספר יתרונות בהשוואה להובלה עצמאית על ידי אנשים לא מנוסים. להלן מספר יתרונות של שכירת שירות מקצועי:

מומחיות וניסיון: למובילים מקצועיים המתמחים בהובלת ציוד משרדי יש את הניסיון והמומחיות לטפל בציוד מסוגים שונים בצורה בטוחה ויעילה. הם מכירים את שיטות העבודה המומלצות לאריזה, טעינה ואבטחת פריטים, תוך הפחתת הסיכון לנזק במהלך ההובלה.

יעילות וחיסכון בזמן: אנשי מקצוע יודעים לייעל את תהליך ההובלה, ולוודא שהוא יסתיים במהירות וביעילות. זה חוסך זמן יקר לעסק שלך, ומאפשר לעובדים שלך להתמקד בעבודה שלהם במקום לבזבז שעות בהעברת ציוד כבד.

ציוד מיוחד: לחברות הובלה מקצועיות יש גישה לציוד מיוחד כמו דולי, מעליות ורמפות, המקלים על העברת פריטים משרדיים כבדים או מגושמים. זה מקטין את הסיכויים לפציעות הן בעובדים והן בציוד.

כיסוי ביטוחי: חברות הובלה מוכרות מציעות בדרך כלל כיסוי ביטוחי עבור הפריטים המובלים. זה מספק הגנה כלכלית במקרה של נזק או אובדן במהלך תהליך המעבר.

זמן השבתה ממוזער: שכירת אנשי מקצוע יכולה לעזור למזער את זמן ההשבתה במהלך המעבר. הם יכולים לתכנן את תהליך ההובלה כדי להבטיח שציוד חיוני מותקן ומוכן לשימוש במהירות האפשרית במקום החדש.

בטיחות והפחתת סיכונים: ציוד משרדי יכול להיות עדין ויקר. מובילים מקצועיים מאומנים לטפל בפריטים בזהירות, להפחית את הסיכון לנזק. בנוסף, הם יודעים לאבטח פריטים כראוי במהלך ההובלה כדי למנוע תזוזה ותאונות אפשריות.

פתרונות מותאמים אישית: חברת הובלה מקצועית יכולה לספק פתרונות מותאמים אישית בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. אנחנו יכולים לתכנן את המעבר בהתאם ללוח הזמנים וההעדפות שלך, ולהבטיח חוויה חלקה ומותאמת.

עלות-תועלת: אמנם שכירת אנשי מקצוע עשויה להיות כרוכה בעלות מוקדמת, אך היא יכולה להיות חסכונית יותר בטווח הארוך. מעברים עצמאיים עלולים להוביל לנזקים, אובדן פרודוקטיביות ופציעות פוטנציאליות, כל אלו עלולים לגרום לעלויות גבוהות יותר.

הפחתת מתח: העברת ציוד משרדי עשויה להיות מלחיצה ומעיקה, במיוחד עבור עסקים עם כמות משמעותית של ציוד. העסקת אנשי מקצוע מאפשרת לך להאציל את המשימה, להפחית את הלחץ על העובדים שלך ולהבטיח מעבר חלק יותר.

הובלת משרדים

מתי צריך שירות של הובלת משרד?

אם אתם בעלי עסק ועומדים לעבור למשרדים חדשים, בוודאי חשבתם לפנות לחברת הובלה המתמחה בהובלת משרדים. לעתים אין כלל התלבטות משום שברור שמוכרחים להשתמש בשירותי הובלה. כאשר מדובר במתחם משרדים גדול עם המון מכשירי אלקטרוניקה, ריהוט וציוד משרדי – ברור שזה לא דבר שתוכלו להשתלט עליו בעצמכם ותזדקקו לעזרה מקצועית של חברה המיומנת בעניין.

לחברות הובלה שמתמחות בהובלת משרדים יש את הציוד המתאים להובלת משרדים, ציוד שאי אפשר כך סתם למצוא, למשל : משאיות מותאמות עם דיי מרחב בשביל הרבה ציוד משרדי, חומרי אריזה הכוללים ניילונים גדולים לעטיפת ריהוט, פצפצים, כמות גדולה של סלוטייפ, קרטונים ייעודיים ועוד. כמובן שהחברה מביאה עמה את כל הציוד הזה שכלול במחיר ההובלה. הרי חשוב מאוד לארוז ולעטוף את כל חפצי המשרד באופן מקצועי, כדי שלא ייגרם להם שום נזק בהעברה, לשם כך אתם זקוקים לחברה מיומנת בהובלות משרדים שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

איך מתבצע שירות הובלות משרד

בשונה מתהליך הובלות דירה, העברת משרדים זהו תהליך לכל דבר ואין לעשותו לפני תכנון מקדים עם חברת ההובלות שאליה פניתם. דבר ראשון תצטרכו לתאם פגישה עם חברת ההובלה ולסגור עמם את כל הפרטים הנוגעים להובלה. הובלת משרדים אינה כמו הובלת בית רגילה, אמנם בשתי ההובלות יש צורך לטפל ולדאוג לחפצים עדינים ויקרים, אבל העברת משרדים שונה בכך שזו בית עסק שלעתים עליו להישאר פעיל גם בזמן ההעברה ועלולים להיות בתכולה שלו פריטים כמו מחשבים או ניירת שמכילים מידע רגיש ואפילו סודי.

כך שהעברת משרדים צריכה להתנהל בצורה מסודרת ויעילה ובאופן שיצמצם תקלות וטעויות כמה שיותר. לחברות הובלה שונות יש שיטות שונות להעברת משרדים, אבל בגדול יש סדר דומה. חברת ההובלה תסמן כל פריט ששייך לכל עובד כמו מחשבים, פינות עבודה ושאר חפצים משרדיים בפתקיות או בסורק ממוחשב ותעמיס באופן מסודר את הפריטים ברכב ההעברה. לרוב ההעברה תתבצע מוקדם בבוקר בכדי לנצל כמה שיותר את מהלך היום ולא להיתקע בפקקים.

איך מתבצע שירות הובלת משרד

הובלת משרדי הייטק

אם הובלה של משרדים נשמעת לכם כמו תהליך קצת לא פשוט, אז העברה של משרדי הייטק זהו עניין בפני עצמו ומומלץ להיעזר בחברת הובלות שמתמחה בסוג העברה שכזה. למה בעצם זה שונה? מן הסיבה הפשוטה שבחברות הייטק העבודה לעתים לא נגמרת אף פעם, ישנן חברות שעומדות בפני אקזיט, או שעובדות על פריצת דרך כלשהיא או מוצר חדש, המצבים כאלו לעתים עובדים מסביב לשעון והעברת המשרדים יכולה ליצור בעיות. 

ישנן חברות הייטק שיעדיפו לא לעבור משרדים בתקופות לחוצות שכאלו, אבל לפעמים אין ברירה, כשהחוזה מסתיים או כשמוכחים לעבור למתחם גדול יותר. במקרים כאלו כדאי לשכור חלל עבודה חלופי עד סיום המעבר, או לבקש מן העובדים שיעבדו מן הבית, בשביל לא לפגום ברצף העבודה התקין. ניתן גם לבדוק עם חברת ההובלות אם זה אפשרי להעביר את המשרדים בסוף השבוע. אם יש צורך, כדאי גם לגבות קבצים ולהכין רשימת מלאי כדי שדבר לא ייאבד במעבר.

הובלת ציוד משרדי

הובלה ציוד משרדי יכול להיות, לעתים, משימה מורכבת, בעיקר משום שבמשרדים יש ריהוט ומכשירי אלקטרוניקה רבים ורגישים, כמו: מחשבים, מכונות צילום, מסכים שונים, מדפים, כונניות, שולחנות עבודה, כסאות עבודה ועוד. כל הציוד המורכב הזה דורש התייחסות מיוחדת, לעתים יש גם צורך לפרק אותו ואז להרכיב במקום החדש באופן המתאים ביותר. בגלל סיבות אלו ונוספות, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הובלות המתמחה בהובלות של ציוד משרדי.

יש חשיבות רבה גם על שמירת הסדר הנכון של החפצים המועברים, למשל מחשבים שאסור שיתבלבלו ביניהם, קלסרים וניירת שמוכרחים להישאר מסודרים, שלא יתפזרו שום דפים או כל דבר כזה. הציוד המשרדי מוכרח להיארז היטב בקרטונים או ניילונים שיבטיחו את עמידותו במהלך ההעברה. צוות המעבירים חייב להיות מיומן בהעברת סוג כזה של תכולה, להיות עדינים עמה, לדעת לסדר נכון בתוך המשאית ולפרוק נכון במקום החדש, כולל סידור והרכבה מחדש, כך שהכול יהיה מסודר בצורה מיטבית.

הובלת ציוד משרדי

העברת משרדים

 הובלות משרדים הוא שירות המסייע לעסקים בהעברת שטחי משרדים ממקום למקום. מעבר משרד יכול להיות מורכב ומאתגר, כרוך בהעברת רהיטים, ציוד, מסמכים וטכנולוגיה, דבר המצריך תכנון וביצוע קפדניים. שירות הובלת המשרד שלנו נעשה במומחיות, עם המשאבים והניסיון להתמודד עם העברות כאלה ביעילות.

להעברת המשרד שלכם יש להיערך מראש, מוטב כמה שבועות לפני כדי שהכול יהיה סגור, ידוע ומוכן מראש. ברגע שתבחרו חברת הובלות, כדאי לשבת עם העובדים או מנהל החברה ולתאם עמם הכול עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר, וזה בכדי להבטיח שההעברה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם כמה שפחות תקלות ונזקים.

לעיתים המעבר צריך להתבצע בחלקים כדי לאפשר המשך עבודה של העובדים ולכן חשוב לתכנן זאת בצורה נכונה כדי לא ליצור מצב שלא ניתן לעבוד מהמשרד למשך כמה ימים. על ידי שכירת חברת הובלות משרדים מקצועית, עסקים יכולים להבטיח תהליך העברה חלק ויעיל, להפחית את הלחץ וההפרעות הקשורים לרוב בהובלות משרדים. הדבר מאפשר לעובדים להתמקד בעבודה שלהם תוך השארת הלוגיסטיקה של המעבר למומחים.

אין צורך שעבודתם של הצוותים שלכם תיפגם עקב המעבר, אך יש צורך לעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית, בעיקר אם מתחם העבודה שאליו עוברים שונה מן המתחם הקיים. במקרה כזה יש לשים לב שלא נעשות טעויות בסידור ובהרכבת החפצים המשרדיים. צוות המעבירים מוכרח להיות מיומן ומקצועי בשביל לדעת לעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מה נכלל בשירות העברת משרדים?

שירותי העברת משרדים כוללים מספר אלמנטים חשובים שצריכים להתבצע באופן מקצועי, הכול תלוי כמובן בדברים הספציפיים שלהם זקוק המשרד שלכם. לצורך העניין, לא כל משרד יזדקק לפירוק והרכבה של ציוד משרדי. עם זאת, חשוב לסגור את כל העניינים והצרכים מום חברת ההובלות לפני תחילת העבודה. יש לסגור את אופן וגובה התשלום, כדאי להעריך את מספר השעות שתיקח ההעברה – בעיקר אם מדובר בהעברה עם מנוף שהתשלום עליו מחושב לפי שעות, להחליט אם ואיזה ציוד דרוש לפירוק ואיזה ציוד אפשר להשאיר כמו שהוא ללא פירוק.

כאמור, יש לסגור מראש עם צוות ההובלות מה צריך לעשות לפי הסדר. בתחילה יש לסמן את המחשבים עם שם העובד שלו שייך המחשב – כדי לא להתבלבל, לאחר מכן יש לארוז בניילונים רהיטים שלמים או מפורקים, לארוז ניירת משרדית, חפצי מטבח וחפצים נלווים. לאחר מכן יסדרו העובדים את התכולה במשאית ההובלות ויובילו אותה למעונה החדש, ואז יפרקו, יעלו ויסדרו את התכולה.

היתרונות בהובלת משרדים

העברת משרדים עם ציוד רגיש

לחברות רבות יש במשרדיהם ציוד רגיש. מדובר בדרך כלל על ציוד אלקטרוני דיגיטלי: מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מסכים למיניהם ועוד. בציוד זה יש לטפל במירב הזהירות והמקצועיות בכדי שלא ייגרם לו שום נזק במעבר. אנו יודעים לפעמים חפצים נשברים, ניזוקים או הולכים לאיבוד במעברים, אך במקרה של העברות משרדים, לא ניתן שדברים כאלו יקרו, מן הסיבה הפשוטה שאלו חפצים יקרים מאוד ובעלי ערך רב לחברה, פעמים רבות מחשבים מכילים מידע מסווג או מידע סודי על מוצרים של החברה – מידע שאסור שיגיע לידיים לא נכונות של מתחרים למשל, ולכן יש לנהוג בו ברמת בטיחות גבוהה.

חשוב לבדוק שיש לחברה את כל התקנים והאישורים שצריך, לוודא שזו חברה חוקית ולגיטימית. מומלץ לבדוק המלצות ולקרוא פידבקים אונליין שיעזרו לכם להחליט למי לפנות. יש לבדוק גם שלחברת ההובלות יש את הציוד המתאים להעברות רגישות ושהם מיומנים ומקצועיים ויודעים כיצד לשמור על ציוד רגיש.

העברת משרדים עם ציוד כבד

במשרדים רבים יש ציוד רב וכבד מאוד, לעתים זהו ציוד שיש להרים באמצעות מנוף וחשוב לפנות לחברת הובלות שמתמחה בהובלות משרדים וגם בהובלות עם מנוף. בדרך כלל יש במשרדים המון ריהוט משרדי ומכשירים כבדים – עמדות עבודה, מחשבים נייחים, ארונות משרדיים רחבים ועמוקים מכונות צילום, מדפסות, שולחנות, כיסאות ועוד המון פריטים כבדים שדורשים טיפול מסוים ועדין.

במתחמי משרדים רבים יש גם פריטי ניירת רבים, ייתכן שלמשרד מסוים יהיו חדרים מלאים במדפים עם קלסרים וניירות ששוקלים הרבה מאוד ועליהם להיות מסודרים ביותר כדי שיוכלו להחזירם בדיוק למקום במתחם החדש. דבר כזה דורש שינוע מקצועי וזהיר, גם באריזה וגם בהובלה ובפריקה. אתם מוכרחים לפנות לחברת הובלות שמתמחה בהובלת ציוד משרדי כבד ויקר ולבדוק שיש להם את כל האישורים וההמלצות כדי לבצע משימה עדינה זו. עובדי החברה חייבים להיות מנוסים בהובלת ציוד משרדי כבד ולהבין את האחריות הרבה שיש בהובלה של ציוד משרדי כזה.

הובלות משרדים / פתחתם עסק? או החלטתם להרחיב את מקום העסק ואתם עוברים למשרד אחר? ברכות על המעבר, נכון שפתיחת עסק זה תחום לא פשוט ודורש אנרגיה רבה אבל תחשבו אם הייתם צריכים לדאוג גם מי יעביר לכם את המשרד? והאם הוא יעביר את הציוד בזהירות ומבלי לפגוע באף מכשור יקר עבורכם? זה משהו לא פשוט, לכן חברה מומחית ומקצועית בתחום יכולה לעשות עבורכם את העבודה כך שכל מה שאתם צריכים זה להתרכז בעסק ובמשכן החדש שלכם. חברת הובלה ואחסנה היא חברה וותיקה בתחום מאז 2007 ויכולת העמידה שלה בזמנים ובהובלות היא מעל הממוצע כך שאתם רק מרוויחים מכך, יתר על כך אנשי המקצוע הם אנשים מנוסים ומצויינים בתחום ההובלות כך שאתם יכולים להיות רגועים. 

הובלות מקצועיות עם א.א מובילים

חברת הובלה ואחסנה מציעה שלל שירותים כמו:
• הובלות קטנות ליעדים שונים.
• שירותי אחסון.
• סידור דירות מקצועי.
• הובלות משרדים, דירות ועוד.
• שירותי נגרות, פירוק והרכבה במשכן החדש, אם זה עסק, או דירה.
• שירותי אריזה.

הכל תחת פיקוח קפדני של איש מקצועי המומחה בתחום זה, יתר על כך בעת ההובלה אנו אחראים על הציוד היקר ומבטחים את הציוד ביום ההעברה כך שאתם יכולים להתחיל את העסק שלכם ברגל ימין. רוצים לשאול שאלות נוספות בתחום?
אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו, חברת הובלה ואחסנה, נשמח לענות ולשרת את הלקוחות שלנו במקצועיות, אדיבות ואמינות לאורך כל הדרך אל ההובלה הבטוחה.

מומחיות

בהובלה אחסון ואריזה

ניסיון

16 שנה של ניסיון בתחום

ביטוח מלא

על הציוד והתכולה

מקצועיות

בפירוק והרכבה

ראש שקט

בעלי מקצוע מיומנים

אמינות

לאורך כל הדרך