אחסון ציוד משרדי

מחפשים איפה לאחסן את ציוד המשרד שלכם?

אחסון ציוד משרדי הוא שירות הניתן לבעלי משרדים, המתכננים מעבר למשרד חדש, או צמצום של הציוד הקיים במשרד הנוכחי. השירות מוצע במטרה לאפשר לאותם בעלי משרדים לשמור על הפריטים, הריהוט והציוד המשרדי שלהם במקום נוח ובטוח מבלי החשש שיגרם להם נזק או שיסתכנו בגניבה.

תוכן עניינים

כידוע ציוד משרדי לרוב כולל בתוכו ציוד אלקטרוני כגון טלפונים, מחשבים, מסכים ועוד. אלה הם חפצים יקרים במיוחד שיכולים להגיע לשיווי של אלפי שקלים. לכן מעבר לעובדה שיש לשים לב שהחפצים מאובטחים בצורה נכונה בעת המעבר. חשוב לוודא שהם נמצאים במקום בטוח ויבש עד שיהיה ניתן להעביר אותם למשרד החדש.

בנוסף, אחסון הציוד והריהוט המשרדי הוא היבט מכריע בניהול משרד וניצול שטח. לעיתים משרדים מחליטים להתחדש בציוד או ריהוט חדש, אך אינם מעוניינים לזרוק את הציוד הישן. בצורה הזאת הם יוכלו להשתמש בו בעתיד אם יחליטו להגדיל את המשרד או שיצטרכו מחשב או שולחן חלופי. בדיוק בגלל זה חשוב בעבורם למצוא פתרונות אחסון איכותיים.

אחסון נכון לא רק מבטיח את אורך החיים של הציוד אלא גם מסייע ביצירת סביבת עבודה נקייה ומאורגנת כדי שתוכלו להיות בטוחים שכאשר יסתיים האחסון ותצטרכו שוב את החפצים המשרדיים שלכם, הם יהיו בדיוק באותו המצב שהיו כאשר אחסנתם אותם ללא נזקים. חשוב לבחור במקום אחסון שבו תוכלו להיות בטוחים שמתקיימים התנאים האופטימליים והטובים ביותר שיש לשמירה על הציוד שלכם.

טיפים לאחסון ציוד משרדי

להלן מספר שיקולים ושיטות עבודה מומלצות לאחסון ציוד וריהוט משרדי:

  1. מלאי וסיווג: אם אתם מאחסנים את הציוד המשרדי שלכם לשימוש בעתיד הרחוק, מאוד כדאי שתנהלו רשימה מסודרת של מה בדיוק יש לכם שם. התחילו בביצוע מלאי יסודי של כל הציוד והריהוט המשרדי. סיווג פריטים על סמך סוגם ושימושם, כגון מחשבים, מדפסות, שולחנות כתיבה, כסאות, ארונות תיוק וכדומה.

  2. סינון ומיון: לפני האחסון, שקלו לעשות סינון ולהיפטר מכל פריט מיושן או לא פונקציונלי. זה עוזר לפנות מקום ומונע אחסון של פריטים מיותרים. בצורה הזאת תהיו בטוחים שיחידת האחסון מכילה רק פריטים בעלי ערך שיתכן ותשתמשו בהם בעתיד.

  3. אחסון מאובטח: יחידות האחסון לציוד המשרדי כוללות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, עם מצלמות מעקב במעגל סגור, גישה מורשית רק למי שקיבל אישור ועוד אלמנטים שנוכל להחליט עליהם ביחד בהתאם לצרכים שלכם.

  4. בקרת אקלים: במידת האפשר, ניתן לבחור באחסון מבוקר אקלים, במיוחד עבור ציוד ורהיטים שעלולים להיות רגישים לנזקים הקשורים לטמפרטורה או לחות. אם אתם מאחסנים ציוד אלקטרוני כמו מחשבים, חשוב לוודא שיחידת האחסון אכן יבשה ולא עם לחות גבוהה או עובש שיכולים לפגוע בציוד שלכם.

  5. פירוק ותיוג: כדאי לפרק רהיטים במידת האפשר כדי לחסוך במקום במהלך האחסון. זה יבטיח שיחידת האחסון שלכם תהיה מנוצלת היטב ותוכלו לאחסן בה יותר חפצים וציוד. סמנו את כל החלקים והשתמשו בשיטות אריזה או תיוג כדי להקל על ההרכבה מחדש במועד מאוחר יותר.

  6. אריזה איכותית: השתמשו בחומרי אריזה מתאימים כגון אריזת בועות, שמיכות רהיטים או קופסאות קרטון כדי להגן על פריטים מפני שריטות, אבק ונזקים אפשריים. לנוחיותכם אנחנו מציעים גם שירותי אריזה למשרדים בהם אנחנו משתמשים בחומרי האריזה האיכותיים ביותר, כדי להבטיח שמירה על הרהיטים והציוד שלכם.

  7. מיקום נכון: אחסנו פריטים כבדים יותר בתחתית ופריטים קלים יותר למעלה כדי למנוע ריסוק ולהבטיח יציבות. הימנע מערימת פריטים גבוהה מדי כדי להפחית את הסיכון לתאונות.

  8. שקלו שטח אנכי: נצלו שטח אנכי ביעילות על ידי שימוש במדפים או מתלים לאחסון פריטים קטנים יותר או קופסאות. בצורה הזאת תוכלו להפוך את שטח האחסון שלכם למאורגן ונגיש יותר וגם לנצל את כולו בצורה הטובה ביותר.

  9. נגישות: ארגנו את אזור האחסון באופן המאפשר גישה נוחה לפריטים בשימוש תכוף תוך שמירה על מקום מסודר ומאורגן. אם אתם מתקשים במציאת הדברים גם לאחר הארגון, נסו ליצור מפת אחסון כדי לנווט בצורה נוחה יותר.

על ידי ביצוע שלבים אלה, אתם יכולים להבטיח שהציוד והריהוט המשרדי שלכם יישארו שמורים היטב, נגישים ומוכנים לשימוש בעת הצורך, ובסופו של דבר יתרמו לסביבת עבודה מאורגנת ויעילה יותר.

אחסון ציוד משרדי

איפה מתבצע אחסון משרד?

חשוב שאחסון תכולת המשרד שלכם יהיה רק בשטח הייעודי לכך ועדיף שיהיה עם חברה שמתמחה באחסון תכולת משרד לטווח הרחוק. ניתן להשכיר מחסנים לפי גודל מסוים בתשלום חודשי שעליו תסכימו מראש עם החברה. מומלץ לאחסן את תכולת המשרד שלכם רק במחסנים מורשים ומפוקחים שיש בהם שמירה ותחזוקה שוטפת כדי לוודא שלא נגרם שום נזק לתכולת המשרד שלכם. כדאי גם שהמחסנים שבהם בחרתם יהיו קרובים כמה שאפשר אליכם כדי שתוכלו להחזיר את תכולת המשרד שלכם ביתר קלות.

לרוב, יש שתי אופציות עיקריות לחלל אחסון בשביל משרדים – חלל גדול שבו מאחסנים ציוד רב של משרדים שונים או חדר אחסנה פרטי וסגור שאליו ייתכן שתוכלו לקבל גם מפתח משלכם. תוכלו להחליט מה הכי מתאים לכם, חלל פרטי לאחסון, לרוב, יעלה יותר לחודש מאשר חלל כללי וגדול. אבל מלבד גודל החלל, מה שהכי חשוב זה לבדוק שהמקום מבוקר ומתוחזק כדי שלא ייגרם לציוד שום נזק.

מה לעשות לפני אחסון תכולת משרד?

בדיוק כמו בתהליך הובלות דירה, לפני שאתם פונים לאחסון תכולת המשרד שלכם, כדאי לשים לב למספר דברים חשובים שיוכלו לסייע לכם בהמשך. דבר ראשון, כדאי לסדר את כל התכולה המשרדית שלכם כדי לוודא שאתם לא אורזים חפצים שכבר אין לכם צורך בהם. אם אתם עוברים למשרדים קטנים יותר, יש סיכוי טוב שכל הציוד שיש לכם כרגע לא יוכל להיכנס בשלמותו במקום החדש ולכן יש למיין, לסדר ובמקרה הצורך למסור או לזרוק את הציוד המיותר.

לאחר שסיימתם למיין, תוכלו להתחיל לסדר את החפצים המשרדיים שלכם כך שהם יהיו מוכנים לאריזה מקצועית. כדאי לוודא מה ייכנס לכל ארגז ולסמן בתוויות כדי שלא תתבלבלו כאשר תסדרו שוב את החפצים לאחר האחסנה. חשוב לסמן גם את פינות העבודה ואת המחשבים הניידים והנייחים כדי לדאוג לכך שכל אחד מן העובדים שלכם יקבל בחזרה בדיוק את מה ששייך לו, זה חשוב בעיקר כאשר מדובר באחסון לתקופה ארוכה שלאחריה אתם אמורים לחזור לפעילות עסקית במשרד.

לרוב, יש שתי אופציות עיקריות לחלל אחסון בשביל משרדים – חלל גדול שבו מאחסנים ציוד רב של משרדים שונים או חדר אחסנה פרטי וסגור שאליו ייתכן שתוכלו לקבל גם מפתח משלכם. תוכלו להחליט מה הכי מתאים לכם, חלל פרטי לאחסון, לרוב, יעלה יותר לחודש מאשר חלל כללי וגדול. אבל מלבד גודל החלל, מה שהכי חשוב זה לבדוק שהמקום מבוקר ומתוחזק כדי שלא ייגרם לציוד שום נזק.

טיפים לאחסון ציוד משרדי

בחירת חברה לאחסנת משרדים

לפני שאתם בוחרים חברה לאחסון הציוד המשרדי שלכם, כדאי לחשוב על כמה דגשים חשובים: קודם כל, יש להחליט אם אתם רוצים שהאחסנה תהיה באזור המשרדים שלכם – אם אתם נשארים באותם משרדים ורק מעוניינים לאחסן חלק מן הציוד שאינם זקוקים לו כרגע, או שאין לכם כרגע צורך בו, מוטב שתבחרו בחברת אחסון שקרובה לאזור שלכם.

גם המחיר, כמובן, משחק כאן תפקיד חשוב, כדאי שתחליטו מבעוד מועד מהו התקציב שלכם לאחסון תכולת המשרד ולפי זה תחפשו את החברה המתאימה לכם ביותר, לחברות שונות יש תעריפים שונים וייתכן שלא כולם יתאימו למחיר שהגדרתם ולצרכים שלכם. בנוסף, כדאי גם לחפש פידבקים והמלצות מאנשים שאתם מכירים, חוות דעת כאלו יוכלו לעזור לכם לבחור או לא לבחור בחברה מסוימת. אם אתם מכירים עובדים או קולגות שכבר אחסנו ציוד משרדי, כדאי לשאול אותם ממה הם היו מרוצים וממה פחות לפני שמחליטים על חברה מסוימת שבה אתם רוצים להיעזר. כמו כן חברת הובלות יכולה לעשות את תהליך ההובלה למחסן בעבורכם ולחסוך לכם את הטרחה.

אחסון משרדים

השימוש בשירות אחסון חפצים לרוב נובע בעקבות הצורך לאחסן חפצים יקרי ערך שאינם בשימוש יומיומי. זה נובע מתוך הצורך לשמור אותם במקום מאובטח שיפנה מקום לדברים אחרים בחלל הבית או הדירה. בנוסף לעיתים יש צורך באחסון של כמה חפצים כדי לפנות מקום בבית, אלה יכולים להיות חפצים ישנים, חפצים שעברו אליכם בירושה, כלי רכב ושייט, חפצי יוקרה ואומנות ועוד.

שימו לב שכל סוג של חפצים דורש יחידת אחסון עם אופי אחר. כך למשל חפצי אלקטרוניקה ואומנות ידרשו יחידות אחסון עם בקרת אקלים כדי למנוע הרס של החפצים. בנוסף אם אתם מאחסנים מוצרי מזון כמו אוסף יינות למשל, תהיו צריכים לוודא שישנה בקרת אקלים בתוך יחידת האחסון.

שאר סוגי החפצים יוכלו להיות מאוחסנים ביחידות אחסון רגילות בבטחה. אלה מבטיחות חלל יבש ואטום כדי למנוע ממכרסמים, או מי גשם לחדור למקום ולהרוס את החפצים שלכם. חשוב מאוד לשים לב, לפני שבוחרים בחברת אחסון, לבדוק שכל התנאים הכי טובים מתקיימים, כדי שלא יהיו לכם הפתעות בלתי נעימות כאשר תוציאו את הציוד המשרדי או האישי שלכם מהאחסון.

במקומות מוסדרים לאחסנת ציוד משרדי אמורה להיות אבטחה מסביב לשעון כדי למנוע גנבות, תחזוקה מקיפה ושגרתית כדי למנוע נזקים של מכרסמים ומזיקים שונים, שירות לקוחות ותשובה על שאלות כשצריך וגם נתינת גישה למקום אם תרצו, במקומות מסוימים תוכלו גם לקבל מפתחות ליחידת האחסון שלכם ולבדוק בעצמכם מה קורה איתו.

אחסון משרדים

טיפים לאחסון משרדים

אם אתם עומדים בפני תהליך של אריזת משרד, יש מספר טיפים ודגשים שיוכלו לסייע לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר:

-חשוב מאוד לשתף וליידע את כל העובדים שלכם על המעבר הקרוב ומתי הוא הולך להתרחש, ייתכן שהעובדים ירצו לקחת עמם כמה חפצים או לארוז אותם בעצמם, שלא לדבר על כך שלא ניתן לעבוד בזמן המעבר.

-אם במשרד שלכם יש  מחלקות שונות, כדאי לסדר את החפצים לפי מחלקה ולדאוג שלא יהיה ערבוב בין החפצים. ככה שכשתגיעו למשרדים החדשים, פועלי החברה יידעו לפרק את הכול ולסדר לפי הסדר הנכון.

– כדאי לסמן את המחשבים של כל אחד מן העובדים כדי לדעת איך להחזיר אותם לבעליהם. חברת האריזה לא תדע להבחין בין המחשבים ולכן כדאי שתעשו זאת מבעוד מועד כדי למנוע בלבול.

-כדאי לתאם את האריזה מראש, לפחות כמה שבועות עד חודש לפני ולקבוע זמן שיתאים גם לכם, כדי שאם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו להיות במקום בזמן ההעברה.

איך מתבצע תהליך אחסון משרדים?

תהליך אחסון של משרדים אינו דומה בדיוק לתהליך אחסון של דירה למשל. במשרדים יש המון ציוד שלא קיים בדירות, כמו: ארונות מדפים ארוכים, קלסרים רבים, ניירת ומחשבים רבים. מדובר בציוד רגיש ושביר יותר מבדרך כלל שיש לנהוג בו בזהירות רבה וגם לאחסן אותו בצורה נכונה שלא ייגרם לו נזק.

במהלך אחסון הציוד המשרדי, חשוב מאוד לבדוק שהכול סביב נקי ומסודר. מומלץ לארוז ביחד פריטים דומים ולתייג את כל המחשבים – כדי שתוכלו לסדר הכול במהירות כשתוציאו את החפצים מן האחסון. 

חברת האחסון תוביל את החפצים שלכם למקום האחסון – אם זה מחסנים או יחידות אחסון ושם יסדרו את חפציכם במקום שנבחר לכך. יש לבדוק שסביבת האחסון מתאימה בדיוק לציוד שלכם, שהיא מאובטחת, נקייה ומסודרת. כדאי גם לשים לב שעובדי חברת האחסון שמים את כל הציוד שלכם במקום באופן מסודר, כדי שלא יקרה מצב שציוד ייפול או יינזק וכל החפצים יישמרו באופן מיטבי.

איזה ציוד משרדי ניתן לאחסן?

איזה ציוד משרדי ניתן לאחסן?

התשובה לכך היא למעשה כל ציוד שהוא. אפשר לאחסן ארונות, כסאות, פינות עבודה, מכשירי אלקטרוניקה, מכשירים דיגיטליים, קלסרים, ניירות ואפילו ציוד משרדי כמו מכשירי כתיבה. ניתן גם לאחסן ארכיונים שלמים של מסמכים שיש לשמור למשך שנים רבות ואין מקום להם במתחם החברה.

אם מדובר במשרדים שיש להם מלאים שונים – ניתן גם את אלו לאחסן ולתת להם פתרון. 

חשוב לזכור שיש סוגי ציוד שמוטב לא לאחסן למשך זמן ארוך, למשל : מוצרי אלקטרוניקה שעלולים להתקלקל במהלך האחסון או חפצים שיכולים להינזק אם לא משתמשים בהם במשך זמן רב. לפעמים מוטב למסור או למכור חפצים משרדיים במקום לאחסן אותם וכדאי למיין ולסדר את כל חפצי המשרד שלכם לפני האחסון. אם יש לכם חפצים או ריהוט שאתם לא בטוחים אם תצטרכו אותם שוב בעתיד עדיף למצוא להם סידור אחר מלבד אחסון, משום שחבל לבזבז כסף על אחסון חפצים שלא תשתמשו בהם עוד בעתיד.

טיפים לאחסון ציוד משרדי

להלן מספר שיקולים ושיטות עבודה מומלצות לאחסון ציוד וריהוט משרדי:

  1. מלאי וסיווג: אם אתם מאחסנים את הציוד המשרדי שלכם לשימוש בעתיד הרחוק, מאוד כדאי שתנהלו רשימה מסודרת של מה בדיוק יש לכם שם. התחילו בביצוע מלאי יסודי של כל הציוד והריהוט המשרדי. סיווג פריטים על סמך סוגם ושימושם, כגון מחשבים, מדפסות, שולחנות כתיבה, כסאות, ארונות תיוק וכדומה.
  1. סינון ומיון: לפני האחסון, שקלו לעשות סינון ולהיפטר מכל פריט מיושן או לא פונקציונלי. זה עוזר לפנות מקום ומונע אחסון של פריטים מיותרים. בצורה הזאת תהיו בטוחים שיחידת האחסון מכילה רק פריטים בעלי ערך שיתכן ותשתמשו בהם בעתיד.
  1. אחסון מאובטח: יחידות האחסון לציוד המשרדי כוללות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, עם מצלמות מעקב במעגל סגור, גישה מורשית רק למי שקיבל אישור ועוד אלמנטים שנוכל להחליט עליהם ביחד בהתאם לצרכים שלכם.
  1. בקרת אקלים: במידת האפשר, ניתן לבחור באחסון מבוקר אקלים, במיוחד עבור ציוד ורהיטים שעלולים להיות רגישים לנזקים הקשורים לטמפרטורה או לחות. אם אתם מאחסנים ציוד אלקטרוני כמו מחשבים, חשוב לוודא שיחידת האחסון אכן יבשה ולא עם לחות גבוהה או עובש שיכולים לפגוע בציוד שלכם.
  1. פירוק ותיוג: כדאי לפרק רהיטים במידת האפשר כדי לחסוך במקום במהלך האחסון. זה יבטיח שיחידת האחסון שלכם תהיה מנוצלת היטב ותוכלו לאחסן בה יותר חפצים וציוד. סמנו את כל החלקים והשתמשו בשיטות אריזה או תיוג כדי להקל על ההרכבה מחדש במועד מאוחר יותר.
  1. אריזה איכותית: השתמשו בחומרי אריזה מתאימים כגון אריזת בועות, שמיכות רהיטים או קופסאות קרטון כדי להגן על פריטים מפני שריטות, אבק ונזקים אפשריים. לנוחיותכם אנחנו מציעים גם שירותי אריזה למשרדים בהם אנחנו משתמשים בחומרי האריזה האיכותיים ביותר, כדי להבטיח שמירה על הרהיטים והציוד שלכם.
  1. מיקום נכון: אחסנו פריטים כבדים יותר בתחתית ופריטים קלים יותר למעלה כדי למנוע ריסוק ולהבטיח יציבות. הימנע מערימת פריטים גבוהה מדי כדי להפחית את הסיכון לתאונות.
  1. שקלו שטח אנכי: נצלו שטח אנכי ביעילות על ידי שימוש במדפים או מתלים לאחסון פריטים קטנים יותר או קופסאות. בצורה הזאת תוכלו להפוך את שטח האחסון שלכם למאורגן ונגיש יותר וגם לנצל את כולו בצורה הטובה ביותר.
  1. נגישות: ארגנו את אזור האחסון באופן המאפשר גישה נוחה לפריטים בשימוש תכוף תוך שמירה על מקום מסודר ומאורגן. אם אתם מתקשים במציאת הדברים גם לאחר הארגון, נסו ליצור מפת אחסון כדי לנווט בצורה נוחה יותר.

על ידי ביצוע שלבים אלה, אתם יכולים להבטיח שהציוד והריהוט המשרדי שלכם יישארו שמורים היטב, נגישים ומוכנים לשימוש בעת הצורך, ובסופו של דבר יתרמו לסביבת עבודה מאורגנת ויעילה יותר.

א.א מובילים בע״מ
4.9
מבוסס על 133 ביקורות
powered by Google
Adi AdarAdi Adar
16:23 31 Jul 23
ליוו אותנו במעבר חברה מורכב משלב האריזה ועד הנחיתה הרכה במשרדים החדשים. כולל פינוי המשרדים הישנים.הצוות של אבי היה שירותי ומקצועי מאוד.ממליצים בחום!
Karin PartushKarin Partush
15:33 31 Jul 23
צוות מקסים שעשה הובלת משרד של 700 מ"ר.היו אדיבים ותקתקו את העבודה.
Yaakov FriedmanYaakov Friedman
13:30 31 Jul 23
הצוות של דני הגיעו בזמן, טיקטקו את העבודה בצורה מעוד מקצועי!
ציפי פרליןציפי פרלין
09:35 31 Jul 23
הובלה מהירה ומקצועית מאוד! הכל מורכב ונשמר בהעברה בלי נזקים. ממליצה בחום
צוות של דני, מספר 1, תותחים, הגיעו בזמן, מומלץ מאוד!!!❤️
Liat EyanLiat Eyan
13:20 25 Jul 23
העברתי דירה גדולה בעזרתם, ואני חייבת לציין שהחוויה היתה מופלאה. הגיע צוות גדול, מקצועי ואדיב להפליא. הם ארזו, פירקו ארונות, והעמיסו. כולם ללא יוצא מהכלל, היו מאוד אכפתיים לשמור על הציוד, לעטוף את הכל שלא ייפגע. הם עבדו בזריזות מעוררת תדהמה. בזכותם כל היום עבר בצורה הרבה יותר רגועה ממה שיכולתי לקוות. כל הכבוד ואני ממליצה בחום
אבי מא.א הובלות , בחור מאוד מקצועי אמין וישר , בחור ממש לארג' שנותן הרבה מעבר .הביאו איתם את כל הציוד הדרוש , עטפו כל מוצר היטב , ביצעו את הכל באופן יעיל ואפילו אספו אחריהם את כל הקרטונים.הצוות שלו היו מאוד מנומסים ואדיבים .ממליץ עליהם, אחלה של אנשים !
David ZDavid Z
06:32 16 Jun 23
עברנו עם א. א מובילים שבוע שעברמהשיחה הראשונה עם אבי (הבעלים)הרגשתי שזה מישהו מיקצועיהוא ירד איתי לפרטים הכי קטניםנתן לי טיפים איך ומתי כדי לי לעבורביום ההובלה הגיעה צוות בראשות חסןעטף את כל הריהוט וכל הבית עבר תוך 5 שעות כולל 3 ארונות שהם פירקו והרכיבו לי חזרה!!!!ממש פחדנו לפני ההובלה היום אנחנו מודים שבחרנו בכםתודה על הכל ותודה שהפכתם יום שאמור להיות סיוט לחוויה ממש ממש טובהאמליץ עליכם בחום❤️
May SabahMay Sabah
13:17 15 Jun 23
במילה אחת - ואווווו!!!!ובהרחבה:בדרך כלל ביום של הובלה הכל מתעכב, יש בלגן ובכללי יש לחץ… והפעם זכיתי לחוויה אחרת לגמרי.הזמנתי שירות הובלה + אריזה של תכולת הדירה.המובילים הקדימו ברבע שעה, ארזו את כל הבית והעמיסו למשאית בשלוש וחצי שעות(!). הכל ארוז יפה ככה שאפשר להוציא ולהניח בארון.עבדו עם חיוך ובכיף וגרמו למעבר להרגיש כאילו בכלל לא עברתי דירה.תודה רבה לצוות של ג׳וני השארתם אותי בלי מילים🙃אין ספק שנשתמע במעבר הבא.מומלץ בחום❤️
רונית ביטוןרונית ביטון
11:50 04 Mar 23
חברת פרי ירוחם ,ביצענו הובלת משרד דרכם ובחרנו נכון. צוות מקצועי שביצע את העבודה הגדולה הזאת בצורה טובה מאוד.עמידה בזמנים , אריזת כל ציוד המחשוב שלנו , פירוק ארונות , הובלת כמות ענקית של ציוד אישי וקרטונים , פירוק והרכבת מדפים . הכל הגיע שלם וללא שברים או אבידות, ולבסוף פיזור הציוד בעמדות במשרדים החדשים עפ'י הנחיות שמסרנו. צוות שהיה נעים לעבוד מולו אשר נשמע להוראות שלנו ובכך הצלחנו לבצע מעבר בצורה חלקה וטובה.ראויים לשבח ובהחלט נבצע דרכם הובלות בהמשך.
js_loader

התכולה שלך בידיים הכי טובות

אחסון דירות – מעבר דירה? הדירה החדשה טרם מוכנה? שיפוץ בבית? ליוצאים לתקופה לחו"ל? תהיו בטוחים שהציוד שלכם יישמר היטב ללא פגעי מזג אויר או מזיקים ותיהנו מגישה זמינה בכל רגע.

אחסון ציוד – צברתם ציוד או ריהוט שלא נמצא בשימוש? ירשתם נכס? בואו לאחסן את הציוד היקר שלכם למשך כל זמן שתצטרכו ותהנו מסדר חדש ורענן בבית.

אחסון עסקים ומשרדים – משפצים את העסק? עוברים משרד? צריך לאחסן ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה? הציוד היקר שלכם ראוי לאחסון מקצועי ובטוח. הבטיחו לעצמכם ראש שקט לאורך כל זמן שתצטרכו עם מגוון פתרונות האחסון שלנו.

ייחודי! א.א מובילים ובר שירותי אחסון בע"מ מפעילים יחידות אחסון מפעלים ומשטחים – קצרים במקום? משפצים? עוברים לוקיישן? אנו נאחסן עבורכם את הציוד, הסחורות או המלאים והכל בתנאים ובסטנדרטיים המחמירים ביותר ועם נגישות קלה ונוחה לציוד שלכם 24/7.

למה אנחנו?

בגלל הנסיון

למעלה מ-30 שנות ניסיון בפתרונות אחסון לפרטיים, חברות ומוסדות. אלפי לקוחות מרוצים לא הולכים ברגל

בגלל הבטיחות

הגנה מקסימאלית באמצעות מערכת מיגון אש משוכללת, מצלמות אבטחה, שערי כניסה חשמליים, מערכת אזעקה, מוקד בטחון ושמירה 24/7

בגלל השירות

אנו מעניקים לכל לקוחותינו שירות אישי ומקצועי כולל ייעוץ וסיוע לאריזה נכונה וחסכונית כדי שלא תשלמו על חלל עודף

בגלל התחזוקה

מערכת בקרת אקלים לצד ניקיון, תחזוקה ותנאי תברואה ברמה הגבוהה ביותר, כולל הדברה יזומה נגד מזיקים ומכרסמים

בגלל הביטוח

אנו מציעים ביטוח תכולה מקיף כולל נזקי אש ורעידות אדמה ובמחירים נוחים

בגלל הגמישות

צריך אחסון לתקופה קצרה בלבד? אין בעיה. איתנו אין שום צורך בהתחייבות מראש לתקופה