אחסון תכולת דירה

מחפשים איפה לאחסן את תכולת הדירה שלכם?

אחסון תכולת דירה הוא פתרון הכרחי בעבור אותם אנשים המחפשים חלל מתאים לשמירה על החפצים היקרים להם. הדבר תורם לשמירה על מרחב מחיה נקי מבלגן באמצעות אחסון חפצים יקרי ערך בצורה מאובטחת. בין אם אתם עוברים דירה או פשוט מחפשים מקום נוסף כדי לרווח את הדירה הנוכחית שלכם, פתרונות אחסון נאותים חיוניים כדי להגן ולשמור על החפצים שלכם. קיימות מספר אפשרויות ריאליות עבור דיירים המעוניינים לאחסן את תכולת הדירה שלהם.

תוכן עניינים

אחד מפתרונות האחסון הנפוצים ביותר עבור דיירים אלה הוא שירותי אחסון של תכולת דירה. שירות זה מציע מגוון גדלים של יחידות אחסון כדי להתאים לצרכים שונים. שירות האחסון ממוקם באזור המצויד באמצעי אבטחה כגון מצלמות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות בקרת כניסה, ולעיתים אף צוות באתר. אלה מספקים שקט נפשי בידיעה שהחפצים שלכם בטוחים ומוגנים.

שירותי אחסון יתאימו לדיירים העוברים דירה ומעוניינים להחזיק את החפצים שלהם באזור בטוח עד שיוכלו להעביר אותם לבית החדש. לעיתים בעת מעבר דירה, יש תקופת המתנה עד לקבלת המפתח לדירה החדשה. בתקופות אלה זוגות ומשפחות לעיתים נעזרים בבני משפחה שהם שוהים אצלם, או אפילו שוכרים דירה מרוהטת דרך AIRBNB. לכן אין ספק שאת החפצים הגדולים והיקרים שלהם, אין להם צורך לסחוב איתם לתקופה זאת. בדיוק בשביל זה נוצר שירות אחסון תכולת הדירה שלנו. אנחנו דואגים לאחסן את החפצים שלכם בבטחה לכל התקופה בה אתם מעוניינים בכך.

אחסון תכולת דירה מחיר

יש חברות רבות שעוסקות באחסון של תכולת דירה וכמו בכל שירות מסוג זה, יש טווח רחב של מחירים לתקופות זמן מסוימות, הכול תלוי בצרכים שלכם, בזמן האחסון בו אתם מעוניינים ובמה אתם מעוניינים לאחסן.

לאחסון תכולת הדירה שלכם במקום מוכר, מקצועי ובטיחותי יש משקל רב ואלמנטים אלו בהחלט יכולים להשפיע על בחירתכם בבחירת המחיר. כשאתם מאחסנים את תכולת הדירה שלכם, אתם מוכרחים לסמוך על החברה שבחרתם, הרי מדובר ברכוש יקר שעלה לכם כסף רב ואתם בהחלט מעוניינים להשתמש בו בעתיד הקרוב או הרחוק. 

בשורה התחתונה, זה חייב להיות מקום מקצועי, רצוי שיש עליו המלצות, שיוכל לשמור באופן הטוב ביותר על רכושכם. מבחינת המחירים – הם תלויים בכמות התכולה שאותה אתם רוצים לאחסן, דבר זה נמדד במטר מעוקב וזו אחת הסיבות שהמחיר יכול להשתנות באופן משמעותי.

מחיר סטנדרטי לאחסון תכולה של דירה קטנה עד בינונית של שניים מתחיל לרוב מ 500  ש"ח לחודש ויכול להגיע גם ל 800 ש"ח. אחסון דירות גדולות יותר של ארבע, חמישה ויותר חדרים יכול להתחיל מ 1,000 ש"ח ולהגיע ל 1,500 ש"ח ואף יותר, הכול תלוי בגודל ובכמות תכולת הדירה. אז אם אתם מעוניינים לבדוק מחירים ולמצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם, מומלץ קודם לעבור על כל התכולה שאתם רוצים לאחסן ופחות או יותר לחשב כמה מקום היא תתפוס באחסון. זה יעזור לכם בקבלת ההצעה הטובה ביותר מחברת האחסון.

אחסון תכולת דירה

מתי יש צורך באחסון דירה?

באחסון דירה יש צורך כשאתם טסים לתקופה לחו"ל, בזמן מעבר דירה שלוקח זמן, כשאין דיי מקום בדירה חדשה, כשצריכים לפנות דירה של בן משפחה שנפטר או עבר לדיור מוגן ועוד. לא משנה מה הסיבה שבגללה אתם מעוניינים לאחסן את תכולת הדירה לאחר הובלות דירה, עליכם להיות בטוחים שזהו מקום אמין שישמור על התכולה למשך פרק הזמן המדובר. בין אם מדובר בכמה שבועות או כמה חודשים. במהלך התקופה הזאת תוכלו להיות רגועים שהחפצים שלכם נשמרים בחלל אטום ללא רטיבות או עובש וללא הסיכון שיהרסו. בנוסף, כך לא תצטרכו להטריח את החברים או בני המשפחה באחסון החפצים שלכם אצלם בבית עד שתוכלו להעביר אותם לדירה החדשה.

בעת אחסון תכולת הדירה שלכם, חיוני לארגן את החפצים ולשים תווית לקופסאות כדי למצוא פריטים בקלות בעת הצורך. אם אתם מעוניינים להקל על עצמכם תוכלו תמיד להיעזר בשירותי האריזה שלנו, שנועדו לעשות את הכול בעבורכם, בצורה הכי קלה ומסודרת. בנוסף חברת הובלות יכולה לבצע בעבורכם את תהליך ההובלה כולו ולחסוך לכם את הטרחה.

איפה מתבצעת אחסנת תכולת דירה?

אם בדקתם בעבר לגבי אחסון תכולת הדירה שלכם, בוודאי למדתם שאחסון דירה מתבצע בעיקר בשני אופנים – במכולות או במחסנים. אז מהם המאפיינים של שני סוגי האחסון האלו?

מכולות – כיום מכולות הן זמינות מאוד וכל אחד יכול לרכוש ולהשתמש בהן. עם זאת, יש למכולות מספר חסרונות שחשוב להיות מודעים להן כשאתם מתלבטים לגבי אחסון תכולת הדירה. האחסון במכולות עלול להביא לנזקים של רטיבות, עובש, נזקים ממכרסמים, ממזג האוויר כשהמכולה מתחממת  בשמש ועוד. הסיבה העיקרית לכך היא שמכולות לא מותאמות לאחסון ארוך טווח. מכולה יכולה להיות פתרון אם מדובר באחסון לטווח קצר, אבל אם מדובר על זמן רב מוטב לאחסן במחסנים.

מחסנים – מחסנים של יחידות אחסון הם הדרך האידיאלית לאחסן את תכולת הבית שלכם. מדובר ביחידות אחסון ייעודיות שממוקמות בתוך מבנה או מתחם גדול שבו יחידות רבות, לעתים אף מאות. במקומות אלו יש יחידות בגדלים שונים שמתאימים לכמויות שונות של תכולת בתים.

איפה מתבצעת אחסנת תכולת דירה?

אחסנת תכולת דירה במחסנים

אין ספק שמחסנים הם האופציה הבטוחה והטובה ביותר לאחסון תכולת הדירה, אם אתם מעוניינים שהתכולה שלכם אכן תישמר כמו שצריך ותחת אבטחה והגנה. מחסנים הם מקומות אשר מותאמים במיוחד לאחסון חפצים שונים לרבות תכולת דירות, מדובר, לרוב, במבנה גדול שחולק למחסנים רבים בגדלים שונים, כשאתם שוכרים מחסן במקום כזה, תותאם לכם היחידה בהתאם לכמות תכולת הדירה שלכם.

מחסנים אלו מותאמים, מסודרים ונקיים, בדרך כלל נעשית שם הדברה תקופתית למניעת נזקי מכרסמים וחרקים, יש שם בדרך כלל אבטחה מתקדמת כמו: שומרים, גדר ומצלמות אבטחה במעגל סגור כדי למנוע כל אפשרות לפריצה או גניבה.

המחסנים עמידים לפגעי מזג האוויר, הם מבוקרים מבחינת חום וקור כדי למנוע נזקים ובדרך כלל, יש ללקוחות שם גישה בלתי מוגבלת עם מפתח משלהם, והם יכולים להגיע מתי שהם רק רוצים ולעבור על חפציהם בפרטיות. ניתן לקבל  במחסנים שירותי סידור לכל תכולת הדירה, אך זה משהו שתוכלו לעשות גם בעצמכם.

היתרונות במחסן לאחסון תכולת דירה

השימוש במחסן לאחסון תכולת דירה מציע יתרונות רבים לניהול חפציכם. הנה חלק מהם:

  1. ריווח הבית: לדירות יש, לרוב, שטח אחסון מוגבל, ושימוש בשירותי אחסון מאפשר לדיירים לרווח את חללי המגורים שלהם וליצור סביבה מאורגנת יותר. על ידי העברת חפצים שאינם משתמשים בהם לעתים קרובות למתקן אחסון.

  2. אבטחה ובטיחות: שירותי אחסון תכולת דירה משתמשים, בדרך כלל, באמצעי אבטחה מתקדמים, כגון: מצלמות מעקב, מערכות בקרת כניסה וצוות באתר. אלו מבטיחים שהחפצים שלכם יהיו מוגנים מפני גניבה ונזק, ומספקים שקט נפשי בידיעה שהם נמצאים במקום בטוח.

  3. גמישות: שירותי האחסון של תכולת דירה מציעים גדלים שונים של יחידות כדי להתאים לצרכי אחסון שונים. בין אם יש לכם כמה ארגזים או שאתם צריכים לאחסן פריטי ריהוט גדולים, תוכלו למצוא יחידה שמתאימה לדרישותיכם. אנחנו מציעים תנאי שכירות גמישים, המאפשרים לכם לשכור את השטח לזמן ארוך ככל שתצטרכו.

  4. מעבר דירה: שירותי אחסון מועילים במיוחד במהלך תהליך ההובלה. הם מספקים מקום מאובטח לאחסון חפצים בזמן מעבר בין דירות או במהלך שיפוץ הבית. זה מבטל את הצורך להאיץ את תהליך המעבר ומאפשר מעבר חלק יותר.

  5. עלות-תועלת: השכרת יחידת אחסון היא לרוב משתלמת יותר מאשר מעבר לדירה גדולה יותר או בית גדול יותר אך ורק עבור שטח אחסון נוסף. זה מאפשר לכם לשמור על מרחב מחיה נוח מבלי להתפשר על כמות החפצים שברשותכם.

  6. פתרונות לטווח ארוך: יתכן ואתם מתכננים לנסוע לתקופה ממושכת ולכן לא יהיה לכם צורך בחפצים שלכם למשך המון זמן. שירותי אחסון תכולת דירה מציעים פתרונות אחסון לטווח ארוך עבור החפצים שלכם. גמישות זו מאפשרת לך להסתגל לנסיבות משתנות מבלי להיפרד מנכסים יקרים. כך תהיו בטוחים שבמידה ותחזרו ארצה יום אחד תוכלו לקבל המיידית את החפצים שלכם בחזרה.
אחסנת תכולת דירה במחסנים

איך לבחור בשירות אחסון דירות איכותי?

אם הגעתם לשלב שבו עליכם לבחור בשירותי אחסון דירות, כדאי לדעת שיש הרבה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אולי חשבתם שבחירת מקום לאחסון זה עניין פשוט, אבל לא תמיד זה קל כפי שזה נשמע. ראשית, מומלץ לבחור מקום לאחסון לפי המלצות מחברים או משפחה, ניסיון של מישהו אחר זה תמיד אינדיקציה טובה למה שניתן לצפות לו, אם אתם מקבלים המלצות רבות על שירותי אחסון מסומים, זה פלוס גדול. שנית, עליכם לקחת בחשבון את התקציב שלכם – כמה תרצו להוציא בחודש על אחסון הדירה? כמובן שגובה המחיר קובע גם את השירות שתקבלו, אבל זאת לא סיבה לבחור דווקא במקום היקר ביותר שמצאתם, לא תמיד המקום היקר ביותר הוא גם הטוב  ביותר, לפעמים עדיף לבחור במקום שאינו הכי יקר, אבל שיש לכם עליו המלצות ופידבקים טובים. אם כך, לפני שאתם באים לבחור מקום לאחסון, תשאלו את החברים והמכרים שלכם, כך תמצאו מקום טוב לאחסנה.

טיפים לאחסון תכולת דירות

כאמור, אחסון תכולת דירה אינו דבר של מה בכך, הרי מדובר בחפצים היקרים ביותר שלכם. הנה כמה טיפים שאולי יסייעו לכם:

  • עשו סדר – לפני שאתם פונים לשירותי אחסון תכולת דירה, מיינו את החפצים שברצונכם לאחסן, מאוד קל פשוט לשים את כל החפצים שאינכם צריכים במחסן, אבל אל תשכחו שאתם משלמים את המקום ולכן כדי לזרוק או למסור חפצים שאינכם זקוקים להם עוד.

  • עשו רשימה – הקפידו לרשום את כל מה שאתם מאחסנים כדי שכשתסתיים האחסנה תוכלו לזכור בדיוק מה אחסנתם ואיפה זה פחות או יותר. 

  • בדקו את כל התנאים – עברו על כל המסמכים שאתם מקבלים מחברת האחסנה, והקפידו להכיר את התנאים, את פרטי הביטוח, תנאי ההשתתפות העצמית ועוד.

  • אריזה – הקפידו לארוז את כל החפצים שלכם בצורה טובה ונכונה, כדי למנוע מצב שבו ייגרם להם נזק כלשהו במהלך תקופת האחסון. השתמשו בחומרים תקניים ואיכותיים שמותאמים לתקופת אחסון.
טיפים לאחסון תכולת דירות

איך מתבצע תהליך האחסנה של תכולת דירה?

תהליך אחסנה של דירה אינו תהליך ארוך, אבל ההכנה אליו יכולה לקחת מעט זמן, כדאי לזכור זאת אם אתם עומדים להזדקק לשירות זה בקרוב ולהכין את כל מה שנחוץ. חשוב לעבור על הסכמי האחסנה עם החברה ולבדוק שהכול כשורה – מדובר בחוזה שנחתם מול החברה ובו מפורטת רשימת התכולה שלכם, אופן הגישה לתכולה ואם בכלל, אופן התשלום וגובה התשלום שנקבע לפי כמות וגוגל התכולה שלכם.

דבר שחשוב מאוד לבדוק זה עניין ההשתתפות העצמית במקרה שייגרם נזק לחפצים שלכם. יש חברות אחסנה שמציינות שאין לאחסן חפצי ערך יקרים או שניתן, אך הן לא נותנות אחריות עליהם. בנוסף, מומלץ להיות נוכחים בזמן פריקת התכולה במחסן כדי לוודא שכל התנאים במקום הם כפי שסיכמתם, שיחידת האחסון בגודל הנכון ויש מקום לכל התכולה שלכם. חשוב מאוד לבדוק שאין כל מני נזקים ביחידת האחסון כמו פתחים לא סגורים, פרצות, נזילות מים, לכלוך, מזיקים וכל דבר אחר שיכול להזיק לתכולה שלכם.

היתרונות בשימוש בשירותי אחסון תכולת דירה

השימוש בשירותי אחסון תכולת דירה מציעים יתרונות רבים לאנשים המחפשים פתרון מאובטח ונוח לניהול חפציהם. חלק מהיתרונות המרכזיים כוללים:

  1. ריווח הבית: לדירות יש לרוב שטח אחסון מוגבל, ושימוש בשירותי אחסון מאפשר לדיירים לרווח את חללי המגורים שלהם וליצור סביבה מאורגנת יותר. על ידי העברת חפצים שאינם משתמשים בהם לעתים קרובות למתקן אחסון, יכולים הדיירים לפנות מקום יקר לחיי היומיום.
  1. אבטחה ובטיחות: שירותי אחסון תכולת דירה משתמשים בדרך כלל באמצעי אבטחה מתקדמים, כגון מצלמות מעקב, מערכות בקרת כניסה וצוות באתר. אלו מבטיחים שהחפצים שלכם יהיו מוגנים מפני גניבה ונזק, ומספקים שקט נפשי בידיעה שהחפצים שלכם נמצאים במקום בטוח.
  1. גמישות: שירותי האחסון של תכולת דירה מציעים גדלים שונים של יחידות כדי להתאים לצרכי אחסון שונים. בין אם יש לכם כמה ארגזים או שאתם צריכים לאחסן פריטי ריהוט גדולים יותר, אתם יכולים למצוא יחידה שמתאימה לדרישות שלכם. אנחנו מציעים תנאי שכירות גמישים, המאפשרים לכם לשכור את השטח לזמן ארוך ככל שתצטרכו, בין אם זה לטווח קצר או ארוך.
  1. מעבר דירה: שירותי אחסון מועילים במיוחד במהלך תהליך ההובלה. הם מספקים מקום מאובטח לאחסון חפצים בזמן מעבר בין דירות או במהלך שיפוץ הבית. זה מבטל את הצורך להאיץ את תהליך המעבר ומאפשר מעבר חלק יותר.
  1. עלות-תועלת: השכרת יחידת אחסון היא לרוב משתלמת יותר מאשר מעבר לדירה גדולה יותר או בית גדול יותר אך ורק עבור שטח אחסון נוסף. זה מאפשר לכם לשמור על מרחב מחיה נוח מבלי להתפשר על כמות החפצים שברשותכם.
  1. פתרונות לטווח ארוך: יתכן ואתם מתכננים לנסוע לתקופה ממושכת ולכן לא יהיה לכם צורך בחפצים שלכם למשך המון זמן. שירותי אחסון תכולת דירה מציעים פתרונות אחסון לטווח ארוך עבור החפצים שלכם. גמישות זו מאפשרת לך להסתגל לנסיבות משתנות מבלי להיפרד מנכסים יקרים. כך תהיו בטוחים שבמידה ותחזרו ארצה יום אחד תוכלו לקבל המיידית את החפצים שלכם בחזרה.


לסיכום, שירותי דירת אחסון מציעים מגוון של יתרונות, לרבות הגדלת מרחב המחיה, אבטחה משופרת, גמישות, נוחות, הגנה על פריטים רגישים וחסכוניות. שירותים אלה נותנים מענה לצרכים שונים, מה שהופך אותם לפתרון אידיאלי עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד המחפשים אפשרות אחסון אמינה.

א.א מובילים בע״מ
4.9
מבוסס על 133 ביקורות
powered by Google
Adi AdarAdi Adar
16:23 31 Jul 23
ליוו אותנו במעבר חברה מורכב משלב האריזה ועד הנחיתה הרכה במשרדים החדשים. כולל פינוי המשרדים הישנים.הצוות של אבי היה שירותי ומקצועי מאוד.ממליצים בחום!
Karin PartushKarin Partush
15:33 31 Jul 23
צוות מקסים שעשה הובלת משרד של 700 מ"ר.היו אדיבים ותקתקו את העבודה.
Yaakov FriedmanYaakov Friedman
13:30 31 Jul 23
הצוות של דני הגיעו בזמן, טיקטקו את העבודה בצורה מעוד מקצועי!
ציפי פרליןציפי פרלין
09:35 31 Jul 23
הובלה מהירה ומקצועית מאוד! הכל מורכב ונשמר בהעברה בלי נזקים. ממליצה בחום
צוות של דני, מספר 1, תותחים, הגיעו בזמן, מומלץ מאוד!!!❤️
Liat EyanLiat Eyan
13:20 25 Jul 23
העברתי דירה גדולה בעזרתם, ואני חייבת לציין שהחוויה היתה מופלאה. הגיע צוות גדול, מקצועי ואדיב להפליא. הם ארזו, פירקו ארונות, והעמיסו. כולם ללא יוצא מהכלל, היו מאוד אכפתיים לשמור על הציוד, לעטוף את הכל שלא ייפגע. הם עבדו בזריזות מעוררת תדהמה. בזכותם כל היום עבר בצורה הרבה יותר רגועה ממה שיכולתי לקוות. כל הכבוד ואני ממליצה בחום
אבי מא.א הובלות , בחור מאוד מקצועי אמין וישר , בחור ממש לארג' שנותן הרבה מעבר .הביאו איתם את כל הציוד הדרוש , עטפו כל מוצר היטב , ביצעו את הכל באופן יעיל ואפילו אספו אחריהם את כל הקרטונים.הצוות שלו היו מאוד מנומסים ואדיבים .ממליץ עליהם, אחלה של אנשים !
David ZDavid Z
06:32 16 Jun 23
עברנו עם א. א מובילים שבוע שעברמהשיחה הראשונה עם אבי (הבעלים)הרגשתי שזה מישהו מיקצועיהוא ירד איתי לפרטים הכי קטניםנתן לי טיפים איך ומתי כדי לי לעבורביום ההובלה הגיעה צוות בראשות חסןעטף את כל הריהוט וכל הבית עבר תוך 5 שעות כולל 3 ארונות שהם פירקו והרכיבו לי חזרה!!!!ממש פחדנו לפני ההובלה היום אנחנו מודים שבחרנו בכםתודה על הכל ותודה שהפכתם יום שאמור להיות סיוט לחוויה ממש ממש טובהאמליץ עליכם בחום❤️
May SabahMay Sabah
13:17 15 Jun 23
במילה אחת - ואווווו!!!!ובהרחבה:בדרך כלל ביום של הובלה הכל מתעכב, יש בלגן ובכללי יש לחץ… והפעם זכיתי לחוויה אחרת לגמרי.הזמנתי שירות הובלה + אריזה של תכולת הדירה.המובילים הקדימו ברבע שעה, ארזו את כל הבית והעמיסו למשאית בשלוש וחצי שעות(!). הכל ארוז יפה ככה שאפשר להוציא ולהניח בארון.עבדו עם חיוך ובכיף וגרמו למעבר להרגיש כאילו בכלל לא עברתי דירה.תודה רבה לצוות של ג׳וני השארתם אותי בלי מילים🙃אין ספק שנשתמע במעבר הבא.מומלץ בחום❤️
רונית ביטוןרונית ביטון
11:50 04 Mar 23
חברת פרי ירוחם ,ביצענו הובלת משרד דרכם ובחרנו נכון. צוות מקצועי שביצע את העבודה הגדולה הזאת בצורה טובה מאוד.עמידה בזמנים , אריזת כל ציוד המחשוב שלנו , פירוק ארונות , הובלת כמות ענקית של ציוד אישי וקרטונים , פירוק והרכבת מדפים . הכל הגיע שלם וללא שברים או אבידות, ולבסוף פיזור הציוד בעמדות במשרדים החדשים עפ'י הנחיות שמסרנו. צוות שהיה נעים לעבוד מולו אשר נשמע להוראות שלנו ובכך הצלחנו לבצע מעבר בצורה חלקה וטובה.ראויים לשבח ובהחלט נבצע דרכם הובלות בהמשך.
js_loader

התכולה שלך בידיים הכי טובות

אחסון דירות – מעבר דירה? הדירה החדשה טרם מוכנה? שיפוץ בבית? ליוצאים לתקופה לחו"ל? תהיו בטוחים שהציוד שלכם יישמר היטב ללא פגעי מזג אויר או מזיקים ותיהנו מגישה זמינה בכל רגע.

אחסון ציוד – צברתם ציוד או ריהוט שלא נמצא בשימוש? ירשתם נכס? בואו לאחסן את הציוד היקר שלכם למשך כל זמן שתצטרכו ותהנו מסדר חדש ורענן בבית.

אחסון עסקים ומשרדים – משפצים את העסק? עוברים משרד? צריך לאחסן ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה? הציוד היקר שלכם ראוי לאחסון מקצועי ובטוח. הבטיחו לעצמכם ראש שקט לאורך כל זמן שתצטרכו עם מגוון פתרונות האחסון שלנו.

ייחודי! א.א מובילים ובר שירותי אחסון בע"מ מפעילים יחידות אחסון מפעלים ומשטחים – קצרים במקום? משפצים? עוברים לוקיישן? אנו נאחסן עבורכם את הציוד, הסחורות או המלאים והכל בתנאים ובסטנדרטיים המחמירים ביותר ועם נגישות קלה ונוחה לציוד שלכם 24/7.

למה אנחנו?

בגלל הנסיון

למעלה מ-16 שנות ניסיון בפתרונות אחסון לפרטיים, חברות ומוסדות. אלפי לקוחות מרוצים לא הולכים ברגל

בגלל הבטיחות

הגנה מקסימאלית באמצעות מערכת מיגון אש משוכללת, מצלמות אבטחה, שערי כניסה חשמליים, מערכת אזעקה, מוקד בטחון ושמירה 24/7

בגלל השירות

אנו מעניקים לכל לקוחותינו שירות אישי ומקצועי כולל ייעוץ וסיוע לאריזה נכונה וחסכונית כדי שלא תשלמו על חלל עודף

בגלל התחזוקה

מערכת בקרת אקלים לצד ניקיון, תחזוקה ותנאי תברואה ברמה הגבוהה ביותר, כולל הדברה יזומה נגד מזיקים ומכרסמים

בגלל הביטוח

אנו מציעים ביטוח תכולה מקיף כולל נזקי אש ורעידות אדמה ובמחירים נוחים

בגלל הגמישות

צריך אחסון לתקופה קצרה בלבד? אין בעיה. איתנו אין שום צורך בהתחייבות מראש לתקופה